Et lille videoklip....
Fra : Michael K. S.

Dato : 16-11-02 02:03

http://medlem.jubii.dk/lightrabbit/XX.avi

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:
http://213.237.66.161/

Fra : Bo-gsxR

Dato : 16-11-02 10:22

> http://medlem.jubii.dk/lightrabbit/XX.avi

det er sku en fed kværn han har

bo-gsxR750

Fra : Jonas Holt

Dato : 16-11-02 10:36

> http://medlem.jubii.dk/lightrabbit/XX.avi

Kan ikke se billedet, får kun lyden - og jeg kan sagtens spille andre avi-filer.
Hvad gør man så når det er en mc-film? Det gør jo at man er lidt mere desperat...

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Michael K. S.

Dato : 16-11-02 11:09

On Sat, 16 Nov 2002 10:36:13 +0100, "Jonas Holt"
<jholt@nordenSTREGfjords.dk> wrote:

>Kan ikke se billedet, får kun lyden - og jeg kan sagtens spille andre avi-filer.

Encodet i DivX 5.0,du mangler nok det codec...

>Hvad gør man så når det er en mc-film? Det gør jo at man er lidt mere desperat...

Det behøver du nu ikke,ikke noget særligt bare en lille
ud-at-køre-med-de-skøre film,legede lidt med codec'et i går .

Fra : Brian Olesen

Dato : 18-11-02 14:39

Jeg får også kun lyden. Hvorfor?

Hilsen Brian

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 16-11-02 15:39

Fucking Hell...

Fra : Steffler

Dato : 18-11-02 14:27

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> http://medlem.jubii.dk/lightrabbit/XX.avi

Er det ikke fra Lost in France ?.....

/S

Fra : Michael K. S.

Dato : 18-11-02 14:47

On Mon, 18 Nov 2002 14:27:10 +0100, "Steffler" <steffen.hansen@dba.dk>
wrote:

> Er det ikke fra Lost in France ?.....

Nope - "how to pull wheelies and influence people - part1"

Er der nogen der har lyst til at hoste 500-Megs filer,med båndbredde i
rå mængder sååååå

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-11-02 17:56

Michael K. S. wrote:

> Nope - "how to pull wheelies and influence people - part1"
>
> Er der nogen der har lyst til at hoste 500-Megs filer,med båndbredde i
> rå mængder sååååå

Ham der har carftp.com hoster alt hvad der har været sendt i
dk.binaer.motor - måske han vil hoste dine filer også?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Steffler

Dato : 19-11-02 12:23

> Nope - "how to pull wheelies and influence people - part1"

Rigtigt... Det var jo det den hed...

> Er der nogen der har lyst til at hoste 500-Megs filer,med båndbredde i
> rå mængder sååååå

Har ikke lige båndbredde til at hoste dem (bruger linien
i tide og utide til at kigge på vores servere) men vil meget
gerne ha' fingrene i dem Hvad gør vi ?..

/S