Køkkenvask. Pakning mod bordpladen.?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 16-11-02 01:43

Jeg har købt en køkkenvask.

Skal den bare monteres i bordet uden pakning mellem vask og overfladen
af bordet.?

Jeg formoder at den skal, da der ikke var nogen pakning med.
(Og jeg mener aldrig at have stødt på en sådan tidligere.)

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-11-02 08:38

> Skal den bare monteres i bordet uden pakning mellem vask og overfladen
> af bordet.?

Den skal bare have en god pølse sanitetsfugemasse hel vejen rundt under
monteringen.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Rolli

Dato : 16-11-02 08:42

On Sat, 16 Nov 2002 01:43:22 +0100, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg formoder at den skal, da der ikke var nogen pakning med.
>(Og jeg mener aldrig at have stødt på en sådan tidligere.)
Giv den en silicone fuge inden du ligger den ned i bordpladen.

Fra : mcloud

Dato : 16-11-02 11:28

"Jørgen Rasmussen" skrev d. 16-11-02 01:43 dette indlæg :
> [...]
>
> Jeg formoder at den skal, da der ikke var nogen pakning med.
> (Og jeg mener aldrig at have stødt på en sådan tidligere.)

Du skal bruge sanitetskit og ikke silicone ,fordi så kan du ikke
afmontere vasken igen
mvh mcloud blikkenslager

http://www.kandu.dk/

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-11-02 13:55

"mcloud" <mcloud.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal bruge sanitetskit og ikke silicone ,fordi så kan du ikke
> afmontere vasken igen
> mvh mcloud blikkenslager

Vrøvl. Du skal selvfølgelig bruge silicone og hvis du vil afmontere vasken
senere kan du skære siliconen fri med en kniv.

MVH Tommy

Blikkenslager i 37 år.

Fra : Bachelor

Dato : 17-11-02 22:57

"Tommy Hansen" <tommy.hansen@post.tele.dk> wrote in news:ar5f63$478$1
@sunsite.dk:noget der ligner dette

> "mcloud" <mcloud.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
>
> Vrøvl. Du skal selvfølgelig bruge silicone og hvis du vil afmontere vasken
> senere kan du skære siliconen fri med en kniv.

Når du åbenlys ikke har forstand på det du udtaler dig om
syntes jeg du skulle være knap så markant med dine meninger.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 18-11-02 19:38

"Bachelor" <postmaster@emailremovals.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Når du åbenlys ikke har forstand på det du udtaler dig om
> syntes jeg du skulle være knap så markant med dine meninger.

Og du skulle opføre dig ordenligt - også selv om du gemmer dig bag en anonym
Kandu - adresse.

Fra : /MK

Dato : 18-11-02 20:27

On Mon, 18 Nov 2002 19:37:42 +0100, "Tommy Hansen"

>Og du skulle opføre dig ordenligt - også selv om du gemmer dig bag en anonym
>Kandu - adresse.

Du skal lytte til Mcloud:
"Du skal bruge sanitetskit og ikke silicone ,fordi så kan du ikke
afmontere vasken igen"
---

Mvh. Mogens

Fra : Bo Velschow

Dato : 17-11-02 13:44

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg formoder at den skal, da der ikke var nogen pakning med.
> (Og jeg mener aldrig at have stødt på en sådan tidligere.)

Hej Jørgen

Da vi købte vores Juvel-vask, fulgte der en butyl gummiliste med (som vi i
øvrigt valgte ikke at bruge; den fik i stedet en gang sanitetssilikone). Jeg
ved ikke, om man kan købe sådan en liste i løs vægt!? Den skal selvfølgelig
være "født" til vasken, for at slutte tæt hele vejen rundt

PS! Husk for en sikkerheds skyld at kantforsegle din bordplade med silikone
(specielt, hvis det er en højtrykslaminatplade) - så undgår du "sjove
oplevelser", hvis der alligevel skulle trænge vand ned mellem vask og
bordplade!
PPS! Hvis du bruger silikone, skal der så vidt jeg ved ikke særlig meget
på - det skal bare ligge det rigtige sted! (dvs. en relativt tynd fuge (6-8
mm i diameter?) på undersiden af vaskens bukkede yderkant, helt ud mod
kanten)

--
Venlig hilsen

Bo Velschow