Jeg kan ikke slette mapper efter min ftp e~
Fra : Martin Mollerup

Dato : 16-11-02 01:36

Hvordan får jeg slettet de mapper der er blevet lagt ind?

eks.

~~
~~
com1
~

tagget uppet by chrisi01 .

Og jeg får den her besked.

Cannot delete file: Cannot read from the source file or disk.

På forhånd tak

Madman

Jeg skyder kun dem på mit eget hold, når de står i vejen.

Ps. Jeg køre med Windows XP

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-11-02 08:39

Martin Mollerup wrote:

> [...]
>
> tagget uppet by chrisi01 .
>
> Og jeg får den her besked.
>
> Cannot delete file: Cannot read from the source file or disk.

Jeg bruger ikke XP til dagligt, så jeg skal ikke gøre mig klog på, om
dine (manglende) rettigheder til at ændre/slette filer forhindrer dig i
at slette mapperne. Men hvis du prøver fra et
kommandovindue/FTP-programmet, så husk alle mellemrum i mappenavnene.
Forøvrigt, ZoneAlarm gør ingen forskel, når det gælder angreb på din FTP
- du skal i stedet opsætte din FTP korrekt (så, nu kommer Alex og de
andre og slår mig hovedet for den udtalelse).

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 16-11-02 15:35

On Sat, 16 Nov 2002 08:38:53 +0100, Kim Ludvigsen <ludvig@mail.dk>
wrote:

>Jeg bruger ikke XP til dagligt, så jeg skal ikke gøre mig klog på, om
>dine (manglende) rettigheder til at ændre/slette filer forhindrer dig i
>at slette mapperne.

Nej, filnavne i stil med "com1", "com2", etc., henviser normalt til
serielporte og lignende hardware-enheder. Det vil gøre at kommandoer,
der udføres med disse filnavne, prøver at tilgå hardware'n, i stedet
for filerne med samme navn.

Men hvis man søger efter fx "delete com1" på Google, finder man ret
hurtigt følgende side, der også giver et løsningsforslag:
http://www.windows2000faq.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=14543

--
- Peter Brodersen

Fra : Martin Mollerup