sikkerhedskode? 12345-->nej
Fra : WHaP

Dato : 15-11-02 21:44

hej jeg har en 6210, som jeg har pillet lidt ved bl unlocked, men da jeg så
startede den op spøger den efter en sikkerhedskode? normalt er sikkerheds
koden 12345 men det er den ikke.Hvis jeg aflæser den via nokiatool 1,8 siger
den sec. code 28131 har jeg også prøvet at indtaste men nej tak siger den
bare. findes der andre programer som kan aflæse denne kode?
tak!

WHaP

Fra : Basic Electronics

Dato : 15-11-02 22:10

Hej
har du prøvet at resette telefonen, jeg kan ikke huske om rolis kan, men
ellers så prøv knok phoenix build 1
MVH Janus Olsen

Fra : WHaP

Dato : 16-11-02 20:49

yes har lige afprøvet det man virker ikke.
findes der ikke et program der evt kan aflæse denne prøve fra 6210´eren ??

WHaP

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 17-11-02 13:05

Husk at opdatere FAID. Kan være derfor. Det er en checksum som skal passe.

Fra : WHaP

Dato : 17-11-02 19:38

kan måske godt være jeg spøger dumt ? man hvordan opdatere man den? eller
tjekker om den er korrekt?

WHaP

Fra : Basic Electronics

Dato : 17-11-02 22:30

Hej
Hvis du kigger på din rolis nokiatool 1.8, så er der en knap der hedder
update faid, prøv den

Fra : WHaP

Dato : 18-11-02 21:55

ahhh heller ikke faid opdate på min mob får den op at køre.
jeg tror bare jeg køber et flasherkabel til mine "adaptere" og prøver så at
flashe den med nyere opdate. hvis jeg da kan finde et sted hvor de sæger den
enkeltvis.