BioCity Århus [007]
Fra : Søren Rohde

Dato : 15-11-02 21:23

Hej

Jeg ville gerne ind på deres hjemmeside for at bestille biletter (hvis man
kan) til Die Another Day. Men jeg kan sgutte finde deress hjemmeside. Jeg
mente da at de kunne findes på www.biokomp.dk eller www.biocity.dk men der
er intet held.

Hvad gør jeg galt? Og ved nogen hvornår forsalget starter/startede? Jeg har
set på www.jamesbond.com at filmen har premiere den 22. november - og det er
jo snart.

Hvis nogen har set/hørt andet end traileren på hjemmesiden (også gerne noget
hype) hører jeg gerne om det.

På forhånd tak for jeres måde at være på. Allesammen.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Rasmus Toft Lauridse~

Dato : 15-11-02 21:52

Søren Rohde wrote:

> [...]
> noget
> hype) hører jeg gerne om det.
>
> På forhånd tak for jeres måde at være på. Allesammen.

Hej Søren

biozonen er vist den side du leder efter her kan man bestille billetter
til alle nordisk film biografer.

Ifølge samme side er det først den 24 Jan så der er et stykke tid endnu
inden at forsalget begynder

--
Rasmus Lauridsen
debianforum.dk - Et forum for Debian brugere

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-11-02 01:47

www.biobooking.dk
Og den har først premiere 24/1-03

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Søren Rohde

Dato : 16-11-02 13:32

og "Rasmus Toft Lauridsen" <zaph@debianforum.dk> skrev i en meddelelse

> biozonen er vist den side du leder efter her kan man bestille billetter
> til alle nordisk film biografer.
>
> Ifølge samme side er det først den 24 Jan så der er et stykke tid endnu
> inden at forsalget begynder

Tak til jer begge. Det var da ærgerligt at den først har premiere i januar.
Så er det jo nok derfor at der ikke har været så meget reklame for den.

Fra : zcully

Dato : 16-11-02 15:07

"Søren Rohde" <fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
januar.
> Så er det jo nok derfor at der ikke har været så meget reklame for den.

Ja totalt nedtur...
MTV reklamerer helt vildt for den, for det er storset kun i DK de har udsat
premieren og det er sikkert på grund af TTT. Så vil jeg sgu hellere se gode
gamle Bond.

/Zcully

Fra : Simon Pedersen

Dato : 16-11-02 22:48

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> [...]
udsat
> premieren og det er sikkert på grund af TTT. Så vil jeg sgu hellere se

Ja, så er der jo godt håb for alle surprise gængere

/SaP\