Ringenes herrer - en udgave af extended me~
Fra : E.G.C.

Dato : 15-11-02 20:07

Min søn siger at der findes en udgave hvor der er 2 figurer med i "boxen".
Har nogen hørt om det og er det rigtigt og hvis, hvor kan man købe den.

Mvh.

Ester C.

Fra : Simon Pedersen

Dato : 15-11-02 20:21

"E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Har nogen hørt om det og er det rigtigt og hvis, hvor kan man købe den.

Det er rigtig. Det er de famøse bogstøtter :)
Man kan hvis være heldig at finde den i Fona eller hos Laserdisken

/SaP\

Fra : Peder

Dato : 16-11-02 16:27

On Fri, 15 Nov 2002 20:21:03 +0100, "Simon Pedersen"
<flowbreakers@hotmail.com> wrote:

>"E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk> wrote in message

>Det er rigtig. Det er de famøse bogstøtter :)
>Man kan hvis være heldig at finde den i Fona eller hos Laserdisken

Husk at den hos laserdisken er R1 til 798 kr. og altså derfor også er
5-disk udgaven.

-Peder

Fra : E.G.C.

Dato : 17-11-02 12:12

"Peder" <master.yoda@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Husk at den hos laserdisken er R1 til 798 kr. og altså derfor også er
> 5-disk udgaven.
>
> -Peder

Tak til alle svar. Købte den hos fona til 599,-. Man giver altså en hel del
mere for de to bogstøtter. Men det var altså en ordre at de skulle være med.
Hos føtex koster den uden bogstøtter 379,- ell 389,-. Jeg har ikke hørt om
en med 5 disk. Kan du måske uddybe hvad den 5. er?

Mvh.
Ester C

Fra : HKJ

Dato : 17-11-02 12:18

> Jeg har ikke hørt om
> en med 5 disk. Kan du måske uddybe hvad den 5. er?

Den Amerikanske udgave med bogstøtterne har en National Geografic udsendelse
med på en ekstra DVD.

Fra : Peder

Dato : 17-11-02 12:32

On Sun, 17 Nov 2002 12:18:18 +0100, "HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

>"E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk> wrote in message
>
>Den Amerikanske udgave med bogstøtterne har en National Geografic udsendelse
>med på en ekstra DVD.

Præcis. Man kan læse mere om den 5. disk her
http://www.nationalgeographic.com/ngbeyond/

-Peder

Fra : ottesen

Dato : 17-11-02 20:10

"Peder" <master.yoda@cool.dk> wrote in message

> Præcis. Man kan læse mere om den 5. disk her
> http://www.nationalgeographic.com/ngbeyond/

Er denne 5. disc en del af boxen, eller leveres den bare med separat? Har
set at man kan købe den separat...

/ottesen

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 18-11-02 04:43

> Er denne 5. disc en del af boxen, eller leveres den bare med separat? Har
> set at man kan købe den separat...

Ligger inde i kassen hele molevitten kommer i, men er ikke en del af pakken
man ender med at stille på hylden. Så ja, den leveres seperat.

Fra : Devast8or

Dato : 15-11-02 20:24

Ja, de er god nok. Den hedder Collector's Edition, og de to figurer
forestiller to statuer kaldet The Argonath. Pakken kan bl.a købes hos
dvdoo.dk, blackstar.com og amazon.co.uk (alle tre er Region 2). Den kan
sikkert også fås andre steder. (tjek iøvrigt priserne, der er stor forskel).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-11-02 20:26

> [...]
> Har nogen hørt om det og er det rigtigt og hvis, hvor kan man købe den.

Hejsa.

Den er god nok - der findes en specialversion af Ringenes Herre som bl.a.
kan købes på www.dvdoo.dk og www.amazon.co.uk - den fra Amazon.co.uk er dog
kun med engelske undertekster - til gengæld koster den kun 451 kroner i
forhold til Dvdoos pris på 599 kroner.

Jeg har selv den engelske version fra Dvdoo og er svært tilfreds med den -
nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, så det er jo ikke lige til at sige
om hans engelsk er godt nok til at kunne klare en engelsksproget film uden
undertekster.

Jeg var inde og kigge på TP Musiks hjemmeside, og den specielle forlængede
version kan fås til 299 kroner på videobånd - om det er med eller uden
statuer ved jeg ikke.
Dvd-versionen med statuer koster osse der 599 kroner.

På dvd-versionen er der masser af ekstramateriale om filmen - du kan se en
anmeldelse af indholdet her, komplet med en liste over hvad der er på:
<http://www.popcorn.dk/film/r/r028.html#anmeldelse>

Venlig hilsen

Aragorn_dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 15-11-02 20:43

> [...]
> statuer ved jeg ikke.
> Dvd-versionen med statuer koster osse der 599 kroner.

VHS-udgaven kan fås for 249,- i Bog & Idé, har jeg set. Samme sted står
4-DVD udgaven UDEN statuer til 449,- og endelig 4-DVD udgaven MED statuer
til 599,-. Bare et par priseksempler du kan gå ud fra. Af hvad jeg ved fås
statuerne ikke sammen med en VHS-udgave.

Fra : Allan Pedersen

Dato : 15-11-02 21:02

In article <ar3gj1$3hq$1@sunsite.dk>, kaninen@tdcadsl.dk says...

> Min søn siger at der findes en udgave hvor der er 2 figurer med i "boxen".
> Har nogen hørt om det og er det rigtigt og hvis, hvor kan man købe den.

Hvis du skulle bo i Aalborg eller omegn kan du finde den danske udgave
hos Læsehesten i Reberbansgade til 575,-

Allan