Tomcat til eclipse, hvordan
Fra : Sørensen

Dato : 15-11-02 19:54

Er netop kommet igang med IDE'en Eclipse. Jeg synes den virker ok. Jeg
mangler en servlet runner, og kan se at der er nogle ting med Tomcat med i
Eclipse.
Jeg er en ældre mainframeprogrammør og meget lidt kyndig i at installere
ting på pc'er, .. er der en behjertet sjæl der kan svare på:
- er det en "fuld tomcat" servlet (til stand alone testbrug) der følger
med, eller er det kun et "interface" og Tomcat skal downloades/installeres.
- Kan du skrive et par ord om hvordan man gør ?

på forhånd tak for hjælpen
Sørensen.

Fra : Thomas Berg von Lind~

Dato : 21-11-02 09:32

> [...]
> med, eller er det kun et "interface" og Tomcat skal
downloades/installeres.
> - Kan du skrive et par ord om hvordan man gør ?

Jeg har kigget en lille smule på at få tomcat til at køre i eclipse og har
fundet denne plugin (http://www.sysdeo.com/eclipse/tomcatPlugin.html ) der
integrerer Tomcat i eclipse bl.a. muiligt at hægte debugger op på tomcat.
Dog skal Tomcat downloades
(http://jakarta.apache.org/builds/jakarta-tomcat-4.0/release/v4.1.12/bin/)
og installeres separat.

mvh