LOL ja kvalitet det hvad i gamle dage
--
(º·.¸(¨*·.¸ ¸.·*¨)¸.·º)
«.·°·. KsK.·°·.»
(¸.·º(¸.·¨* *¨·.¸)º·.¸)
"Claus" <claus@removekjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
news:3ddcf19d$0$11062$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> jeg kan lige tilføje at bosch/siemens har en kanon service via de
> reperatører der kører rundt i landet. Ringer man med en fejl noteres den af
> hovedkontoret, samme aften ringer den lokale reperatør og aftaler tid, som
> regel til næste dag.
>
> Jeg taler af erfaring da vi har haft en vaskemaskine der har drillet et par
> gange, men den havde ligesom også udtjent sin værnepligt
>
> Claus
>
>
> --
> --------------------------------
> fjern remove i min email adresse for at maile mig
> "Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)"
> <AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> news:araep0$egd$2@sunsite.dk...
> >
> > > Da vi byggede nyt hus i ´95 fik vi et køl-frys fra BOSCH og det
> > virkede
> > > rigtig godt. Der var digitalt termometer, så man på fronten kunne se
> > > temperaturen i hhv. køl og frys. Der var aldrig noget galt med det, og
> > det
> > > sagde ikke en lyd. Vi flyttede sidste efterår, så jeg kan kun sige at
> > det
> > > virkede fint i 5-6 år. Såvidt jeg ved er også fagfolk godt tilfredse
> > med
> > > BOSCH produkter.
> >
> > Sikkert stort set samme skab som jeg købte i 96. Det har fået skiftet
> > elektronikken. Jeg kom vist af med 850,- for at en montør kom ud og
> > skiftede printet. Specielt er jeg glad for det digitale termometer på
> > køl/frys. Vi købte det på tilbud (sat ned til 4kkr fra 6kr).
> >
> > Vi har lige købt hus og der stod et gGram der stod af efter 2 måneder.
> > Til at erstatte det har vi købt et whirlpool. Finishen på det er ikke så
> > godt som på det gamle bosch, men prisen er også noget lavere.
> >
> > Siemens/bosch har ry for at være kvalitet.
> >
> > /A
> >
> >
>
>
>
>