Erfaringer m. BOSCH køleskabe?
Fra : Nicolai

Dato : 15-11-02 19:27

Hej med jer!
Har nogen erfaringer med nyere BOSCH køleskabe?
MVH. Nicolai.

Fra : Kat

Dato : 15-11-02 22:51

"Nicolai" skrev:
> Hej med jer!
> Har nogen erfaringer med nyere BOSCH køleskabe?

Jeg købte sidste år et Bosch køl/frys - KGE 3617.
Mit første selv-indkøbte køleskab.
Det virker upåklageligt, er nemt at indstille, og så er det ikke helt
så grimt.
Jeg synes dog, at det virker lidt småt i det på trods af, at det er et
af Bosch´s største skabe.
F.eks. kan en 1½ liters flaske ikke ligge ned overalt i køleskabet, da
den så støder på lågen, ¨så denne ikke vil lukke. Jeg synes heller
ikke, at jeg kan have ret mange madvarer førend det virker
uoverskueligt og overfyldt.
Det samme gælder for fryserdelen.
Hvis jeg skulle have et nyt skab idag, ville jeg nok se på et andet
mærke skab med en lidt anden kapacietet til mit behov.
--
Kat
---

Fra : Søren Rohde

Dato : 16-11-02 00:40

"Nicolai" <nic.pernille@email.dk> skrev i en meddelelse
> Har nogen erfaringer med nyere BOSCH køleskabe?

Da vi byggede nyt hus i ´95 fik vi et køl-frys fra BOSCH og det virkede
rigtig godt. Der var digitalt termometer, så man på fronten kunne se
temperaturen i hhv. køl og frys. Der var aldrig noget galt med det, og det
sagde ikke en lyd. Vi flyttede sidste efterår, så jeg kan kun sige at det
virkede fint i 5-6 år. Såvidt jeg ved er også fagfolk godt tilfredse med
BOSCH produkter.

Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-11-02 11:18

> [...]
det
> virkede fint i 5-6 år. Såvidt jeg ved er også fagfolk godt tilfredse

Sikkert stort set samme skab som jeg købte i 96. Det har fået skiftet
elektronikken. Jeg kom vist af med 850,- for at en montør kom ud og
skiftede printet. Specielt er jeg glad for det digitale termometer på
køl/frys. Vi købte det på tilbud (sat ned til 4kkr fra 6kr).

Vi har lige købt hus og der stod et gGram der stod af efter 2 måneder.
Til at erstatte det har vi købt et whirlpool. Finishen på det er ikke så
godt som på det gamle bosch, men prisen er også noget lavere.

Siemens/bosch har ry for at være kvalitet.

/A

Fra : Claus

Dato : 21-11-02 17:54

jeg kan lige tilføje at bosch/siemens har en kanon service via de
reperatører der kører rundt i landet. Ringer man med en fejl noteres den af
hovedkontoret, samme aften ringer den lokale reperatør og aftaler tid, som
regel til næste dag.

Jeg taler af erfaring da vi har haft en vaskemaskine der har drillet et par
gange, men den havde ligesom også udtjent sin værnepligt

Claus

fjern remove i min email adresse for at maile mig

Fra : KSK

Dato : 11-02-03 22:24

LOL ja kvalitet det hvad i gamle dage

--
(º·.¸(¨*·.¸ ¸.·*¨)¸.·º)
«.·°·. KsK.·°·.»

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 16-11-02 01:13

Nicolai wrote:

> Hej med jer!
> Har nogen erfaringer med nyere BOSCH køleskabe?
> MVH. Nicolai.

Nej.

Men jeg har et forslag: Forsøg at begrænse antal grupper du sender
indlæg i.
Eller i det mindste lav "follow up to" i en enkelt gruppe.

Se her for "regler": http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#crosspost

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/