Hvordan får man et Realtek 100 MBit kort t~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 15-11-02 17:13

Jeg har netop prøvet at få et Realtek 8139c kort til at virke med OS X
på en beige G3, men selvom jeg har fundet den rette driver, så skal man
alt muligt med tar og bruge Mac OS X CD'en ???!!!!

Hvorfor kan man ikke bare ploppe den ned i Extensions og så virker det ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 15-11-02 19:54

> Hvorfor kan man ikke bare ploppe den ned i Extensions og så virker det ?

Så'n er Unix bare. (Jeg oplever selv de samme frustrationer, når jeg
prøver at bruge Linux.)

Martin

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 15-11-02 23:15

> Jeg har netop prøvet at få et Realtek 8139c kort til at virke med OS X
> på en beige G3, men selvom jeg har fundet den rette driver, så skal man
> alt muligt med tar og bruge Mac OS X CD'en ???!!!!

Jeg fandt et lille installationsprogram. Det virkede på under 2 min.
Interesseret?

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 16-11-02 00:15

Nicolai Brandt <nicolai@robra.dk> wrote:

> Jeg fandt et lille installationsprogram. Det virkede på under 2 min.
> Interesseret?

Jeps.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-11-02 00:32

In article <1flppvb.1u75nnx80nu4gN%nicolai@robra.dk>,
nicolai@robra.dk (Nicolai Brandt) wrote:

> Jeg fandt et lille installationsprogram. Det virkede på under 2 min.
> Interesseret?

Du skal være hjerteligt velkommen til at sende det til mig også.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 16-11-02 01:07

> Du skal være hjerteligt velkommen til at sende det til mig også.

Med fare for at ende med en lille regning på 800,- er der sendt en lille
mail...

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-11-02 01:25

In article <1flpuy6.u55e5286fgs9N%nicolai@robra.dk>,
nicolai@robra.dk (Nicolai Brandt) wrote:

> Med fare for at ende med en lille regning på 800,-

Du skal læse *hele* signaturen. Man må sige at jeg selv er ude om det i
dette tilfælde.

> er der sendt en lille mail...

Takker.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 16-11-02 01:45

> Du skal læse *hele* signaturen. Man må sige at jeg selv er ude om det i
> dette tilfælde.

Jeg synes bare det er en lidt fed signatur og har flere gange overvejet
at kopiere den (evt. med en lille forhøjelse af beløbet). Måske du
skulle overveje en copyright...

> Takker.

Så lidt.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-11-02 16:02

In article <1flpwpn.yh1xhy1t8wb2iN%nicolai@robra.dk>,
nicolai@robra.dk (Nicolai Brandt) wrote:

> Jeg synes bare det er en lidt fed signatur og har flere gange overvejet
> at kopiere den (evt. med en lille forhøjelse af beløbet). Måske du
> skulle overveje en copyright...

Næh nej, min signatur er Open Source.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 16-11-02 17:03

> Næh nej, min signatur er Open Source.

Herligt.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Mikael Kern

Dato : 16-11-02 12:44

> Med fare for at ende med en lille regning på 800,- er der sendt en lille
> mail...

Jeg vil da blive meget glad for omtalte fikse program. Og jeg sender
ingen regning!

Har du en link - eller er det hjemmelavet?

mvh Mikael Kern

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 16-11-02 14:40

Mikael Kern <"=?iso-8859-1?Q?=F8vspampost?="@kern.dk> wrote:

> Har du en link - eller er det hjemmelavet?

Jeg fandt det inde på realteks hjemmeside. De har driver til næsten et
hvilket som helst system.

<http://www.realtek.com.tw/downloads/downloads1-3.aspx?series=16&Softwar
e=True>

Man finder Mac driverne nederst under "Others"

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk