Jordstråling
Fra : Ib Rasmussen

Dato : 15-11-02 16:37

Hej Jeg kune godt tænke mig om der er nogen der har haft
erfaring med jordstråling og hvordan de løste problemet jeg har
siddet og læst diverse hjemmesidder og det drejer sig næsten kun om penge så
hvis der nogen der vil øse ud af deres viden
så vil jeg blive glad
PS. jeg vil lige sige at jeg ikke ret troende indenfor emnet men der nogen
ting som har tænkt over?

Fra : Finn

Dato : 29-11-02 06:24

"Ib Rasmussen" <Ibbermand@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> så vil jeg blive glad
> PS. jeg vil lige sige at jeg ikke ret troende indenfor emnet men der nogen

Jordstråler er negativ ladet energier som kommer fra Moder Jord. Disse
negative stråler kan måles fysisk men især ses ved at kigge hvor kæledyr
opholder sig i huset eller lejligheden. Katte elsker at ligge oven på
jordstråle felter mens hunde ikke kan fordrage dem.

De almindeligste symptomer på at der kan være jordstråler i ens
hus/lejlighed kan være hyppig vandladning, kolde fødder, træthed og
hovedpine, en fornemmelse af træthed om morgen men ellers kan alle kendte
sygdomme som kræft, astma, sukkersyge, barnløshed, hjertelidelser, mentale
forstyrelser og selvmord skyldes jordstråling.

Man kan finde disse jordstråler ved en simpel metode med 2 stykker jerntråd
på samme måde som man kan finde vand, en metode som alle kan gøre. Fysisk
fjernelses af jordstråler e der forskellige metoder at gøre dette på. Nogen
opsætter specielle magneter som afleder disse negative magnetiske
jordstråler, andre sætter et stykke kobbertråd rundt om hele huset. En del
clairvoyanter og/eller healere er i stand til at fjerne dem på samme måde
som der fjernes hvileløse sjæle. De to førstnævnte metoder, magneterne og
kobbertråden har jeg ingen erfaringer med da jeg udelukkende arbejder efter
sidstnævnte metode.

Du nævner det kære problem med penge som er et ømtåligt emne i alternativ
behandling og kender denne diskution uden at ville gå yderligere ind i den
på nuværende men ved de to førstnævnte metoder, magneterne og kobbertråden
koster disse materialer en del penge samt det tager en del tid at
lokaliserer jordstrålerne og hvor de er samt at opsætte remiderne. Ved
sidstnævnte metode er det ret krævende af den pågældende clairvoyant/healer
både fysisk samt psykisk.

Forskellen på de ovennævnte metoder til at fjerne jordstråler på er at ved
de to første har du fysisk ikke særlig smukke ting stående som skal stå
pergament i givet fald vil du blive generet af jordstrålerne igen. Ved
sidstnævnte metode vil de blive fjernet pergament og du vil ikke skulle have
magneter eller kobbertråd i dit hus. Ved samme lejlighed kan du få
gennemgået dit hus/lejlighed for negative energier fra tidligere beboere og
få fjernet evt hvileløse sjæle således at harmonien i dit hjem bliver
genskabt.

Du kan gøre en ting selv som kan have en effekt. Du kan stille Rosenkvarts
(krystaller) op i dit hjem og disse vil tiltrække/suge de negative
jordstråler til sig. Men disse krystaller skal jævnt tit renses for at
bevare deres effekt.

Kærlige tanker
Finn Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-11-02 09:34

Finn wrote:

> Jordstråler er negativ ladet energier som kommer fra Moder Jord. Disse
> negative stråler kan måles fysisk men især ses ved at kigge hvor kæledyr
> opholder sig i huset eller lejligheden.

Hvis du med måles fysisk mener, at en person SIGER, han har målt
jordstråler, så ja. Mig bekendt er der intet måleapparat, der har været
i stand til at påvise jordstråler. Det er en trossag, og et spørgsmål om
man har penge nok til at smide ud på den slags tosserier.

> [...]
> sygdomme som kræft, astma, sukkersyge, barnløshed, hjertelidelser, mentale
> forstyrelser og selvmord skyldes jordstråling.

Og her gik jeg og troede, at den slags skyldtes besværgelser fra de små
gnavne og meget usynlige husalfer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Finn

Dato : 29-11-02 10:07

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i stand til at påvise jordstråler. Det er en trossag, og et spørgsmål om
> man har penge nok til at smide ud på den slags tosserier.

Tag 2 stykker svejsetråd. Buk en vinkel på dem, tag en i hver hånd og hold
dem foran parallelt dig med 30 cm afstand mellem trådene og gå dig en tur i
dit hus. Hvor de krydser hinanden har du jordstrålerne. Det er den fysiske
måde.

En person der SIGER hvor jordstrålerne er er psykiske evner.

Begge måder er lige korrekte men den første måde kan du / den som skal have
fjernet jordstråler, fysisk ved selvsyn se at der ingen hokus pokus er i det
at finde jordstrålerne.

> Og her gik jeg og troede, at den slags skyldtes besværgelser fra de små
> gnavne og meget usynlige husalfer.

Nej det er negative energier, ikke jordstråler

Kærlige tanker
Finn Jensen

Fra : Finn

Dato : 29-11-02 10:19

"Ib Rasmussen" <Ibbermand@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jeg kune godt tænke mig om der er nogen der har haft
> erfaring med jordstråling og hvordan de løste problemet jeg har

Ligger lige et link til en side hvor du kan læse mere om emnet jordstråler.
Jeg har ikke noget med den pågældende side at gøre, men den giver en
gennemgang af fænomenet.
http://www.alternativinfo.dk/public/art_2000/jordforb.htm

Kærlige tanker
Finn Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-11-02 12:21

Finn wrote:

> Ligger lige et link til en side hvor du kan læse mere om emnet jordstråler.
> Jeg har ikke noget med den pågældende side at gøre, men den giver en
> [...]

Så skal du da heller ikke snydes for denne gennemgang om jordstråler, og
hvilke vidundermidler der kan stoppe de farlige stråler:
http://www.skeptica.dk/arkiv_dk/pa_005.htm

Teksten er ikke helt ny, men på den anden side, så har jordstrålerne jo
været her siden tidernes morgen, og så er det faktisk sjov læsning.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Hjernebark

Dato : 12-12-02 20:36

> [...]
> erfaring med jordstråling og hvordan de løste problemet jeg har
> siddet og læst diverse hjemmesidder og det drejer sig næsten kun om penge

DER fik du pointen!!!

Hjerne