Spam fra NokiaGame
Fra : Ian

Dato : 15-11-02 16:22

Der var for noget tid siden en der brokkede sig over at modtage spam SMS'er
fra Nokiagame.com. Husker ikke om det var i denne gruppe eller en af de
andre.
Nu er de kraftedder*%&//¤#" også begyndt at sende spam direkte til min
telefonsvarer, og så er mit spørgsmål (for at dette vredesudbrud ikke skal
kunne kaldes OT), hvordan gør de det?
De må på en eller anden måde kalde direkte op til tlfsvarer nummeret udenom
telefonen (den har været tændt med fuld dækning hele tiden og der er ingen
indgående opkald), men hvor f... får de nummeret fra?
Jeg har selv tilmeldt mig men naturligvis kun med mit mobilnummer.
Det er da røvirriterende...

Grr... /Ian

Fra : Lars Brink

Dato : 15-11-02 16:28

> Jeg har selv tilmeldt mig men naturligvis kun med mit mobilnummer.

Tja, hvad kan jeg sige - hvis du har meldt dig til.

> Det er da røvirriterende...

Så skulle du melde dig fra igen. Det har jeg gjort.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Ian

Dato : 15-11-02 16:33

> Tja, hvad kan jeg sige - hvis du har meldt dig til.

Jah, joh... Jeg mener bare, at jeg godt kan leve med, at de spammer mig pr
sms. Det accepterer man jo ved tilmeldingen, men jeg fatter stadig ikke helt
den med tlfsvareren...

> Så skulle du melde dig fra igen. Det har jeg gjort.

Will do...

Mvh Ian

Fra : Lars Brink

Dato : 15-11-02 16:41

> [...]
> sms. Det accepterer man jo ved tilmeldingen, men jeg fatter stadig ikke

Jeg mener da at kunne huske at der stod at man ville modtage både SMS og
voice tinge-ling. Men jeg havde ikke tid til at sætte mig ind i det hele
derfor meldte jeg fra igen.

Fra : Ian

Dato : 15-11-02 17:00

> Jeg mener da at kunne huske at der stod at man ville modtage både SMS og
> voice tinge-ling. Men jeg havde ikke tid til at sætte mig ind i det hele
> derfor meldte jeg fra igen.

Du har muligvis ret. Jeg læste det vist ikke ret grundigt, da jeg meldte mig
til.
Troede selve spillet var spam'en værd, men jeg ha ærlig talt heller ikke tid
eller tålmodighed til at sætte mig ind i det.

Mvh Ian

Fra : KsNa

Dato : 16-11-02 20:42

De ringer til telefonen, i hvert fald til min, og i stedet for "hemmeligt
nummer" står der "opkald" i displayet. Tager man telefonen kommer der en
masse %&/(()¤#""¤##" i øret på en, DET ER PISSE IRRITERENDE. Det er sket 2
gange på en uge, derudover modtager jeg også e-mails og SMS fra Nokiagame,
efterhånden er der kommet ca.10 mails inden for ca.2uger, det er også pisse
¤#"%/(&%.

Jeg har for ca. 3år siden tilmeldt mig ClubNokia og har ellers kun fået en
enkelt SMS et par gange om året, men nu er det gået helt agurk, og den email
jeg bliver spamet på er ikke tilmeldt til Nokia, den har nemlig kun været
virksom i et par måneder.

Jeg har vidresendt en af de modtagne mails til forbrugerstyrelsens
antispamgruppe.( spam@fs.dk )

Det kunne være man skulle begynde at sende en masse ubruglige mails til
Nokia ! eller det allerbedste måske, købe nogle andre telefoner næste gang.

Kim