online køb med annuleret DK-Kort
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-11-02 16:15

Jeg har bestilt en var i en online butik og betalt med mit visakort.
Varen var i restordre og blev derfor næsten 3 uger forsinket.

I mellemtiden er mit visakort blevet skiftet og det gamle anulleret.

Hva skal jeg gøre, og kan butikken risikere problemer ? (som så ender
hos mig når de bliver sure!)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 16-11-02 11:55

On Fri, 15 Nov 2002 15:15:07 +0000 (UTC), Henrik Stidsen <spamtrap@spammer.dk>
wrote:

>(som så ender
>hos mig når de bliver sure!)

De har jo ikke noget at blive sure over, da en af de ting du oplyser ved handlen
er kortets udløbsmåned/år. I værste fald må de jo blot be' dig om det ny korts
oplysninger.
--
Venlig Hilsen
Kim Kolmorgen

Fra : Erik Olsen

Dato : 16-11-02 12:07

Kim Kolmorgen wrote:

> De har jo ikke noget at blive sure over, da en af de ting du oplyser
> ved handlen er kortets udløbsmåned/år. I værste fald må de jo blot
> be' dig om det ny korts oplysninger.

Det sker jo også at et kort fornys førend det er udløbet, f. eks. ved
bortkomst eller kontoændring. Hvad så?

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-11-02 15:55

Kim Kolmorgen <kk1@privat.dk> wrote in

> De har jo ikke noget at blive sure over, da en af de ting du
> oplyser ved handlen er kortets udløbsmåned/år. I værste fald må
> de jo blot be' dig om det ny korts oplysninger.

Kortet udløber 09/03 men er blevet skiftet nu fordi Unibank som
bekendt blev til Nordea og nu er i gang med at skifte alle kunders
kort ud til nogle med nyt design/navn på.

Jeg har, som foreslået af Henning Makholm (?), skrevet til butikken
og forklaret problemet.