Træningsmakker søges i Odense
Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-11-02 15:38

Hej NG,

jeg ku' ikke finde bedre steder til den her

Jeg mangler en træningsmakker i Odense, for det er kedeligt at træne alene.
Jeg har taget 5 kg på i løbet af det sidste halve år, og det er for meget,
så de skal af igen ved hjælp af lidt mere omtanke med kosten og så lidt
ekstra motion. Jeg har tidligere været temmelig overvægtig, men har ikke
lyst til at prøve det igen!

Jeg kunne forestille mig at vi kunne gå ture, svømme, gå til motion hos AOF
i Odense eller melde os ind i et træningscenter. Det er nemmere at være
motiveret når man har en makker!

Jeg er kvinde, 27 år gammel og i al almindelighed et omgængeligt menneske
og min mailadresse virker selv om den ser spøjs ud....

/Pernille