Office Xp
Fra : dan28

Dato : 15-11-02 15:51

Hvis der er flere konti i en husstand og man kun vil hente sin egen
post, og ikke sin søn's, hvordan opsætter man så en meddelelsesregel der
kan klare dette.. Jeg har før gjort det i Express, og der er det ikke
noget problem, men jeg har fået lidt problemer med at sætte Outlook Xp
op til det..

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Blom

Dato : 16-11-02 17:39

"dan28" <dan28.news@kandu.dk> skrev
> men jeg har fået lidt problemer med at sætte Outlook Xp op til det..

Først så opretter du de indbakker du skal bruge, søn, arbejde osv. derefter
går du i regler og sætter til at mail sendt til min@mailadresse.dk skal i
den min indbakken, opret at mail sendt til søn@mailadresse.dk skal i hans
indbakken.
Det er ret så enkelt. Dog tror jeg ikke at du kan lave noget med at når du
er logget på maskinen så henter Outlook kun post fra din konti og når sønnen
er på, så henter der kun post til ham. Men jeg er heller ikke inde i det med
forskellige brugerkonti på samme maskine.

--
Søren Blom
soren@blom.dk