nåede ikke at hilse :-(
Fra : Allan jørgensen

Dato : 15-11-02 15:26

hvem var det der hilste mig på køge motorvejen ca kl 15:40 hans arm var så langt ude at jeg er sikker på han var meget glad for at se en anden motorcyklist
jeg kørte mod nord og pågældende kørte sydpå omkring solrød/karlslunde. tror det var en vfr800 med tobboks i overhalingsbanen, nåede bare ikke at hilse da jeg forinden havde kigget ned i en morris mascot

Allan(fzr600us) forsinket løftet venstre

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-11-02 15:40

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk.dk> skrev i en
meddelelse news:Qu7B9.8773$HU.793692@news010.worldonline.dk...
[...]

Det kunne godt være Niels, og ham kender du da !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : OK

Dato : 15-11-02 20:41

> det var en vfr800 med tobboks i overhalingsbanen, >>>>>>>>>>>>>><<<<<

Ja, mig var det ikke - jeg har tåget 400 km rundt i Jylland idag.
Men jeg ville nu godt have set den topboks i overhalingsbanen......)

Ole, CB900F

Fra : Allan jørgensen

Dato : 16-11-02 00:12

"OK" <ole_k@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3dd54e0d$0$94751$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Ja, mig var det ikke - jeg har tåget 400 km rundt i Jylland idag.
> Men jeg ville nu godt have set den topboks i overhalingsbanen......)

GRILL
tåget rundt har jeg også her til aften da jeg skulle til rejsegilde i rødvig og der var sigtbarheden ca 50-75m her til aften/nat

Allan(fzr600us)som var passager i bil da man havde fået rigeligt med pølser og øl

Fra : Allan jørgensen

Dato : 16-11-02 00:06

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3dd50718$0$14977$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Det kunne godt være Niels, og ham kender du da !

ja ja det gør jeg da, det var bare topboksen der bragte mig i tvivl...

Allan(fzr600us) vinter-style=møgbeskidt :-/

Fra : Niels S.

Dato : 15-11-02 19:44

> Allan(fzr600us) forsinket løftet venstre

Hej Allan.

Bedre sent end aldrig Det er også længe siden vi har trillet en tur
sammen, så du er lovlig undskyldt med at du ikke kunne genkende mig. Men det
må vi så bare gøre noget ved i næste sæson. Helst en dag der ikke smører så
mange vandperler på visiret som det gjorde i dag

--
Niels S. (der fik hilst på 4 "FIRE!!" artsfæller i dag )
VFR800FI

Fra : Allan jørgensen

Dato : 16-11-02 00:02

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en meddelelse news:khbB9.9302$HU.849221@news010.worldonline.dk...

> [...]
> må vi så bare gøre noget ved i næste sæson. Helst en dag der ikke smører så
> mange vandperler på visiret som det gjorde i dag

ja, jeg tænkte det nok men var i tvivl med hensyn til topboksen

og så var det i et splitsekund jeg så dig...... egentlig flot at man når at lægge mærke til så meget på så kort tid.....

hmm, vandperler lagde jeg ikke så meget mærke til. jeg nød bare turen, både ned til køge og hjem igen :--)

Allan(fzr600us)stadig med varme bt56ss på.