hvor fås Peltor Sound Trap ???
Fra : Campione

Dato : 15-11-02 14:12

Hej Gruppe.

For et måned eller to siden, var der en der anbefalede et jysk byggemarked,
hvor man kunne købe (online) Peltors Sound Trap for kun 900 DKK (tror jeg
nok).

Selvfølgelig har jeg glemt navnet på butikken, nogle der kan huske den?

Og når jeg så er igang. Hvor kan man få en god pris på et par gummistøvler
Aigle eller lignende. Det er nemmest, hvis det er på Sjælland, men jeg er da
ofte i hovedlandet, så er der en besparelse i det er det jo også værd at
tage med.

--
Sinc Steen Morthorst
Campione 2002

Fra : Michael Frandsen

Dato : 16-11-02 16:37

det var mig som anbefalede de jyske byggemarked som hedder www.10-4.dk og
jeg har lige været inde på deres hjemmeside og set at Peltors Soundtrap er
på forsiden til 899,- og der er er også alu riffelkufferter. jeg købte selv
et par den 1 oktober og det er den bedste investering jeg har gjort længe.
jeg kan helt klart anbefale stedet de er utroligt flinke

Fra : Campione

Dato : 18-11-02 08:34

Mange tak, det var netop det her jeg havde i tankerne

--
Sinc Steen Morthorst
Campione 2002