Siemens CL50 to cm kortere end T66 !
Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 15-11-02 09:08

Hejsa,

jeg faldt lige over denne fede telefon, der officielt og ikke uden grund
hedder minnie i Hong Kong :)
Siemens CL50 er hele to cm kortere end Ericsson T66 og har et lækkert
design.

http://www.threegmobile.net/gallery/siemenscl50/index.html
http://makeashorterlink.com/?X65423572
http://www.imobile.com.au/phonereviews/default.asp?ID=reviewsoct0221
http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/92008.gsmbox
http://www.club-siemens.net/forum/forumdisplay.php?fid=55

Manualer mv. kan hentes på Siemens' Hong Kong site.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : dj

Dato : 15-11-02 13:12

men tlf'nen kommer bare ikke til dk

/dj

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:ar2a0v$q34$1@sunsite.dk...

Fra : Fischer

Dato : 15-11-02 13:24

> men tlf'nen kommer bare ikke til dk

Så må du jo smutte til Hong Kong efter den.
I øvrigt en spændende by ......

*Fischer

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 15-11-02 13:35

> men tlf'nen kommer bare ikke til dk
>
> /dj

Kan købes hos mobilefly.com. Understøtter danske tegn, men ikke dansk
ordbog/menusprog.
Lad os nu se om ikke den kommer til Danmark om et års tid :)

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen