Lægens bord
Fra : Puk

Dato : 15-11-02 06:38

Hej alle sammen

Nu har vi skrevet en masse om motion her på det sidste og så
ville jeg såmænd blot komme med et lille tip.

I lægens bord på torsdag er temaet motion. Det var noget jeg
lige flygtigt så igår, men jeg mener, at det hang sammen med, at
danske læger nu vil til at bruge recepter på motion (som de
britiske har gjort det et stykke tid) som et middel til at
bekæmpe overvægt. Så vidt jeg forstod ville de fortælle om, hvad
motion egentlig er godt for, hvordan det virker osv.

Nu er tippet i hvert fald givet videre.

Mange hilsner
Puk