Mads Setters mandsoptælling ;o)
Fra : Morten Juel

Dato : 15-11-02 00:36

Lige nu er der 242 personer der har svaret, incl Mads selv )

Det er da ikke så ringe

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Mads Stetter

Dato : 15-11-02 06:47

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Lige nu er der 242 personer der har svaret, incl Mads selv )
>
> Det er da ikke så ringe
>
> --
> Mvh
> Morten
> Golf II GTI --- http://golf2.dk
> DR350SET - http://StarChild.dk

Yeps, det er faktisk meget godt!

Der er yderligere 7 der har sendt mig mail privat om at de er med på en
kigger!

Men mon ikke det lige tager en dags tid endnu inden alle er nået at komme på
listen!?

Ha en go' dag..

MVH Mads Stetter
http://dfm.divvy.dk/?id=10

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-11-02 07:02

> Men mon ikke det lige tager en dags tid endnu inden alle er nået at komme

> listen!?

Jeg kan ihvertfald komme på flere, der endnu ikke har gjort sig til kende i
tråden.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-11-02 09:11

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse
> på
>
> Jeg kan ihvertfald komme på flere, der endnu ikke har gjort sig til kende
> tråden.

Ja, det kan jeg også.

Rittig

Fra : Armand

Dato : 15-11-02 16:14

> [...]
> på
>
> Jeg kan ihvertfald komme på flere, der endnu ikke har gjort sig til

Hvis det bl.a. skulle være mig, så lød opfordringen til "smuglæserne"!

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-11-02 23:43

> Hvis det bl.a. skulle være mig, så lød opfordringen til "smuglæserne"!

Dig tænkte jeg så ikke på, du plejer jo at skrive.
Nej, det var nogle andre..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ken Madsen

Dato : 15-11-02 07:28

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote in message
> [...]
> Golf II GTI --- http://golf2.dk
> DR350SET - http://StarChild.dk
> -= girls and sex can't beat binary and hex =-

Det var ik' mange.

Ken Madsen
moto guzzi v35 imola

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 15-11-02 10:33

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> writes:

> Lige nu er der 242 personer der har svaret, incl Mads selv )

Jeg kan så lige tilføje at der er brugt 236 unikke From-headere i tråden.

(From-headeren er den del af indlægget der fremstår som "afsender" i
nogle newsreadere.)

Jeg tror i øvrigt godt vi kan gange det tal med 2, for jeg tror der er
mange lurkere, som ikke svarer i tråden.

--
Jacob - www.bunk.cc
I know it all. I just can't remember it all at once.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-11-02 13:26

> Jeg tror i øvrigt godt vi kan gange det tal med 2, for jeg tror der er
> mange lurkere, som ikke svarer i tråden.

Jeg er vist også gået klip af tråden - men hvem er det der hve rmåned
laver en officiel stat. over de danske grupper ?

I den burde det også være muligt at se hvor mange hvor mange der har
postet her i denne måned - og derved få talt alle der har deltaget men
ikke postet i den rigtige tælle tråd. ...

/A

Fra : SLP/JM

Dato : 15-11-02 13:54

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> men hvem er det der hve rmåned
> laver en officiel stat. over de danske grupper ?

Det må være den her side, du tænker på
http://lundhansen.dk/bertel/statistik/statistik.htm men den er ikke
opdateret.
--
Susanne

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-11-02 13:57

> Jeg er vist også gået klip af tråden - men hvem er det der hve rmåned
> laver en officiel stat. over de danske grupper ?

Selvfølgelig på http://www.usenet.dk/statistik/brugere.html

I 2000 var der i snit været 443 skribenter om månden og maks på en måned
var 546

/A

Fra : Biker Mike

Dato : 15-11-02 20:49

Hmmmmm ! Hvor mange var vi så ? Kan det passe at der var omkring 250 svar
?? (fratrukket dem som svarede 2 gange)

Hilsen Michael

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-11-02 03:37

"Anders Majland \(Replace DOT with . in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk> writes:

> Jeg er vist også gået klip af tråden - men hvem er det der hve rmåned
> laver en officiel stat. over de danske grupper ?

Det gjorde Bertel Lund Hansen engang, men hans Pascal-program kunne
vist ikke klare opgaven længere, så nu om dage er det Martin Højriis
Kristensen der laver noget på <http://www.makr.dk/?usenetstats>.

--
Jacob - www.bunk.cc
How you look depends on where you go.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-11-02 21:06

Hov vi glemte, hvor i landet kommer vi fra.

Henrik - København

Fra : Jørgen Winther

Dato : 16-11-02 00:06

"Henrik Pedersen" <ccc14708@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hov vi glemte, hvor i landet kommer vi fra.

Ja, og hvor er vi nu? Og hvor skal vi hen? Og hvor ville vi hellere have
været?

--
Jørgen