eMac fryser
Fra : Leif Hesselberg

Dato : 14-11-02 23:04

Hvordan behandler man en e-mac der fryser.

Jeg kan ikke se at den har en nød-afbryderknap.

Skal man virkelig slukke elkontakten?

mvh. Leif Hesselberg

Fra : Johnny Louis

Dato : 15-11-02 00:17

Leif Hesselberg <leifberg@post8.tele.dk> wrote:

> Hvordan behandler man en e-mac der fryser.
>
> Jeg kan ikke se at den har en nød-afbryderknap.
>
> Skal man virkelig slukke elkontakten?
>
> mvh. Leif Hesselberg

Den sidder på højre side hen i nærheden af elstikket.
Johnny Louis

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-11-02 00:39

Leif Hesselberg <leifberg@post8.tele.dk> wrote:

> Hvordan behandler man en e-mac der fryser.

Fryser?(!) Kører den ikke OS X? Rolls Royce har også for længst fjernet
hullet til startsvinget.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Leif Hesselberg

Dato : 15-11-02 00:45

d. 15/11/02 0:38 skrev Henrik Münster på henrik@muenster.dk i artiklen
1flnyyx.v7u1knldkyh8N%henrik@muenster.dk:

> Fryser?(!) Kører den ikke OS X? Rolls Royce har også for længst fjernet
> hullet til startsvinget.

Jo, Jo det forstår jeg.
Men jeg skal lige have maskinen op at køre med 9.2 inden jeg starter det
store arbejde det er at lære et nyt system, opgradere osv.

mvh

Leif Hesselberg