Counter strike
Fra : Spacekiller

Dato : 14-11-02 22:24

Jeg kan ikke huske hvilke filer man skal
hente for at få nye baner og få bots på, hvor kan man hente de ???
mit CS er rimeligt nyt så det er ikke det, jeg kan godt spille mod andre,
men når jeg selv vil spille under LAN på min egen PC kan jeg ikke huske
hvordan jeg får bots på.

Jeg har :
AMD Duron 1,19 GHz
384 MB RAM
4MB grafickort
60 GB harddisk

Fra : Onkel Ond

Dato : 15-11-02 01:10

> [...]
> mit CS er rimeligt nyt så det er ikke det, jeg kan godt spille mod andre,
> men når jeg selv vil spille under LAN på min egen PC kan jeg ikke huske

http://bot.counter-strike.net
ellers søg på f.eks. podbot på google

http://www.cs-maps.jolt.co.uk

Har alle de maps du drømmer om, og lidt til. Også waypoints til de fleste
af dem.

/Uncle Evil

Fra : Michael Nielsen

Dato : 15-11-02 09:48

Spacekiller wrote:
> Jeg har :
> AMD Duron 1,19 GHz
> 384 MB RAM
> 4MB grafickort
> 60 GB harddisk

Sådan en sidebemærkning, skulle du ikke få et nyt grafikkort der matcher
resten af systemet lidt bedre, især når du spiller CS

-michael