S: SV 650 S
Fra : Jeppe

Dato : 14-11-02 21:56

Jeg sætter hermed mit stabile (og sjove) transportmiddel til salg.

Forskellige omstændigheder gør, at jeg bliver nødt til at skille mig af
med min Suzuki SV 650 S årgang 2000.

Den er blå og der er monteret en god Givi-topbox på 35 liter.
Cyklen har været brugt som transportmiddel til og fra arbejde,
når vejret har været godt. Den er meget velholdt og alle service er
naturligvis overholdt. Den står med nye dæk både foran og bagpå.
Af specielle ting kan nævnes mørkt kåbeglas. Ellers er cyklen helt original.
Mail hvis du kunne tænke dig at se den, så sender jeg et billede.

Jeg havde forestillet mig at prisen skulle ligge omkring 71000 kr. Er en
eventuel køber
uenig i dette, så kom med et bud.
mvh
Jeppe
tlf: 74 76 18 88
mobil: 61 30 74 08
E-mail: j.pet@get2net.dk

Fra : Gundersen

Dato : 14-11-02 22:40

Hejsa

Prøv i dk.marked.privat.motorcykel

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : p.mariegaard

Dato : 14-11-02 23:24

Hej Emil
Bemærkede lige (også via din hjemmeside) at du har en grøn Bandit 400.
Det har min kæreste osse (er i gang med at få den indregistreret)

Ligger du evt. inde med en instruktionsbog eller andet skrevet materiale om
den, da vi er fuldstændig blanke på det område, så ville vi være meget
taknemmelige hvis vi kunne lave en aftale om kopiering.
hilsen
poul

Fra : Jeppe

Dato : 15-11-02 13:45

Hej.
Undskyld, forkert NG.

Fra : Armand

Dato : 15-11-02 16:26

Jeppe <j.pet@get2net.dk> skrev i en
> Hej.
> Undskyld, forkert NG.
> "Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Og jeg kan oplyse at jeg ikke(!) kan se den fejlsendte annonce - Ergo må
den være slettet igen!!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 16-11-02 11:00

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Jeppe <j.pet@get2net.dk> skrev i en

> Og jeg kan oplyse at jeg ikke(!) kan se den fejlsendte annonce - Ergo

> den være slettet igen!!

Og alligevel:
ørst i dag lykkedes det min udbyder/browser at trække den ned, så den er
altså ikke slettet :-|

Det kan imidlertid lade sig gøre, derved at OE har en "slet meddelese"
på listen under "meddelese"!!
PRØV DET!

--
Armand.