Tomcat/Apache og Virtualhosts
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 14-11-02 21:28

Hejsa NG,

Jeg har fået sat en Tomcat/Apache/mod_jk kombination op på min
test-server, og er nu stødt på et par opgaver mht. at sætte VirtualHosts.

Hvilke mapper skal der oprettes i roden for et domæne?
Skal der ændres/oprettes noget i server.xml?
Andre gode tips?

Jeg har googlet efter docs/eksempler, men jeg har ikke kunnet finde
noget brugbart.

System: Debian 3.0, Tomcat 4.0.4, Apache 1.3.26 og mod_jk

Xpostet: d.e.i.s.apache

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 15-11-02 17:52

Tonni Aagesen skrev:

> Hvilke mapper skal der oprettes i roden for et domæne?
> Skal der ændres/oprettes noget i server.xml?
> Andre gode tips?

Jeg har løst problemet

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>