Leveringsproblemer med Oranges nye SPV (Då~
Fra : Martin Pedersen

Dato : 14-11-02 20:24

Jeg skulle lige ned og hente den SPV, som ifølge en email til mig ville være
klar i min Orangebutik idag d. 14/11. Desværre havde de alligevel ikke noget
eksemplar, da jeg mødte op i eftermiddags.

Selvfølgelig var der ikke mangel på undskyldninger! Alligevel ønsker jeg
bare, at de havde været professionelle nok til at sende mig endnu en email
med en beskrivelse af deres leveringsproblemer. Det kunne have sparet mig
ærgelsen og turen derhen.

Andre med samme negative oplevelse/problem med Orange og SPV?

Mvh
Martin Pedersen (Sikkert ikke kommende Orangekunde alligevel....)

Fra : Michael Jensen

Dato : 14-11-02 20:48

"Martin Pedersen" <peugeot206@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
noget
> eksemplar, da jeg mødte op i eftermiddags.

Det er jo, desværre, hvad der kan ske, når et nyt produkt kommer på
markedet, og efterspørgslen er stor allerede før den er kommet ud i
butikkerne.

> [...]
> med en beskrivelse af deres leveringsproblemer. Det kunne have sparet mig

Jamen, det ville da også have været fint hvis de havde sendt dig en e-mail,
desværre tror jeg bare ikke at de har gaft mulighed for det, idet det ville
kræve en meget mere kompliceret behandling af alle bestillingerne.

> Mvh
> Martin Pedersen (Sikkert ikke kommende Orangekunde alligevel....)

Venlig Hilsen

Michael Jensen
Orange kunde siden 1997

Fra : Martin Pedersen

Dato : 15-11-02 06:16

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> wrote in message

> [...]
ville
> kræve en meget mere kompliceret behandling af alle bestillingerne.

Det er så lige præcis det, der burde udskille Orange fra
lavprisselskaberne - at de gør lidt mere ud af kundeservice.

At de tilsyneladende ikke har kapacitet/lyst til det på nuværende tidspunkt
bekymrer mig en del - specielt set i lyset af de seneste dages udmeldinger
om at op mod 1/3 af personalet muligvis skal spares væk i løbet af de
kommende måneder. Selvom det måske ikke direkte rammer kundesupport direkte,
kan det ikke undgå at sende bølger gennem organisationen.

Mvh
Martin Pedersen

Fra : Morten Isaksen

Dato : 15-11-02 10:46

"Martin Pedersen" <peugeot206@e-box.dk> wrote in message
> [...]
noget
> eksemplar, da jeg mødte op i eftermiddags.

> Andre med samme negative oplevelse/problem med Orange og SPV?

Tvært imod. Jeg havde fået at vide at jeg kunne hente den torsdag d. 14/11.
Da jeg kom hjem d. 13/11 lå der en besked på min telefonsvarer om at den var
kommet og at jeg kunne hente den i butikken.

Så nu har jeg en SPV.

/Morten

Fra : Basic Electronics

Dato : 15-11-02 15:09

> Så nu har jeg en SPV.
>
> /Morten

Hej
er den fed?
MVH Janus Olsen

Fra : Morten Isaksen

Dato : 15-11-02 23:04

"Basic Electronics" <janus@basicelectronics.dk> wrote in message
> er den fed?

Jeg købte den primært for at kunne få min kalender og kontakter
synkroniseret med Outlook og den kan den finde ud af.

Jeg har ikke rodet så meget med den endnu, men I kan lige få et par første
hånds indtryk:

- Tasterne er meget små og sidder ret tæt. Det skal man lige vende sig til.
- Adressebogen er ret sej, da den er tæt integreret med kontakterne. Hvis
man trykker på 6 og 4, så finder den alle navne med [mno][ghi]. Det virker
ret smart.
- Skærmen er meget lys - man kan næten bruge den som forlygte til cyklen.

- Den virker rimelig robust
- Windows Media player virker fint. Man skal dog ikke lave andre ting mens
man spiller MP3 filer, så hakker den nemlig. Den kan også spille ret højt
- MSN virker fint - det er dog ret besværligt at sende beskeder via
tastaturet når man ikke er vant til at SMS'e
- Jeg kan ikke få den til at sende de billeder jeg tager med kameraet, som
email.
- Det går ret langsomt at surfe, men det er vel GPRS der er begrænsningen
der.

Alt i alt er jeg godt tilfreds med den, da den opfylder de behov jeg har med
kalender og kontakter.

/Morten

Fra : Christian Poulsen

Dato : 16-11-02 00:05

> - Jeg kan ikke få den til at sende de billeder jeg tager med
> kameraet, som email.

Det kan man pt. ikke, men kommer inden længe via Orange Update.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-11-02 12:36

Christian Poulsen <deep@get2net.dk> wrote

> Det kan man pt. ikke, men kommer inden længe via Orange Update.

Glimrende....kilde ?

--
Mvh Henrik.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 16-11-02 00:05

> Jeg skulle lige ned og hente den SPV, som ifølge en email til mig ville
> være klar i min Orangebutik idag d. 14/11. Desværre havde de alligevel
> ikke noget eksemplar, da jeg mødte op i eftermiddags.

Må man spørge om hvilke butik det var? Jeg har kun oplevet positive ting
ang. SPV i min Orange-butik. Selvom jeg desværre har måtte afbestille min
SPV pga. økonomien. Men der bliver nok råd til en her den første :)

Fra : Martin Pedersen

Dato : 17-11-02 20:39

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in message
> Må man spørge om hvilke butik det var? Jeg har kun oplevet positive ting
> ang. SPV i min Orange-butik. Selvom jeg desværre har måtte afbestille min
> SPV pga. økonomien. Men der bliver nok råd til en her den første :)

Det var butikken på Falkoner Allé, Frederiksberg.

Mvh
Martin Pedersen