Drivjagt i Tyskland
Fra : Søren Klinggaard

Dato : 14-11-02 20:37

Så har jeg og 11 andre danske jægere været på en dejlig jagttur i Tyskland.

Oplevelserne kan ses på min hjemmeside:

http://home.worldonline.dk/klinggaa/Tyskland2002/driv_jagt_i_tyskland_2002.h
tm

Hilsen

Søren Klinggaard

Fra : JohnFr

Dato : 14-11-02 21:37

"Søren Klinggaard" skrev d. 14-11-02 20:37 dette indlæg :
> Så har jeg og 11 andre danske jægere været på en dejlig jagttur i
> [...]

hilsen
John F

http://www.kandu.dk/

Fra : Peder Porse

Dato : 14-11-02 21:36

JohnFr wrote:

> Tyskland.

> http://home.worldonline.dk/klinggaa/Tyskland2002/driv_jagt_i_tyskland_20
> 02.h

> hilsen
> John F

Jo, hvis man går tilbage til http://home.worldonline.dk/klinggaa kommer
man ind...
De har da vist haft en rigtig herretur derned..

pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge

Fra : Torben F@rum

Dato : 14-11-02 21:55

"JohnFr" <JohnFr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> hilsen
> John F

> http://www.kandu.dk/

Jo hvis du bruger hele linket.....
Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Torben F@rum

Dato : 14-11-02 22:01

Hvor mange jægere deltog ialt ?

"

Fra : Søren Klinggaard

Dato : 16-11-02 08:54

Tak for bemærkningerne og jeg er ked af at linket ikke fungerede perfekt.

Vi var som sagt 11 dansker og der udover var der ca. 30 - 40 tyske og
enkelte Hollandske jægere med på jagterne så vi var som regel ca. 50 jæger
på jagt.

Vi sad i Hochsitz mens der blev drevet i skoven

Jagten foregik fra kl ca. 10.00 til 13.00. Herefter var der indsamling af
vildt og eftersøgninger i de tilfælde det var nødvendigt.

Hvis man kigger på vildt udbyttet er det generelt at Danskerne nedlagde mere
vildt end Tyskerne og Hollænderne. Jeg ved ikke, om vi er bedre skydende
eller bare mere heldige, men jeg kan i hvertfald sige til dem der ikke har
prøvet vildsvinejagt endnu, at vildsvinet bevæger sig fuldstændig lydløs og
kan løbe ca. ligeså stærkt som en hare, så det er med at være oppe på
dupperne.

Det var det hele for denne gang jeg vil jo ikke spamme nyhedsgruppen med en
lang fortælling selvom det var alletiders tur.