Simpson Hjelme
Fra : Neser

Dato : 14-11-02 15:52

Davs..

Prøver igen, da jeg ikke kan se den besked jeg ellers (tror da nok) sendte
ud via TeleDK for nogle dage siden.

Går lidt og tænker på at købe en Simpson hjelm, og her tænker jeg på Bandit
modellen.

Er der nogen der kender et sted de forhandler Simpson hjelme her i DK (Helst
i Jylland, omkring 97-området, gerne andre steder.)

Er der nogen der har erfaringer med Simpson Bandit, både positive og
negative.

- Neser

Fra : Søren Dahl

Dato : 19-11-02 19:40

Nej - men til en MC mæsse i Århus i år, skulle en af mine kammerater
lige prøve at holde en af disse Simpson hjelme. Det gik også vældig
godt, indtil han skulle til at ligge den tilbage igen. Det resulterede
i, at han tabte den på gulvet, og der lød et hult drøn, så flere af de
omkringværende helt sikkert må have opdaget det.

Hold kæft hvor var jeg flad af grin... Det sker altså også kun med en
Simpson hjelm

Dough!!!

MVH Søren (sorry Kåre, kunne ikke lade være ) :)))