Re: Gixxeren på værksted
Fra : Jon Larsen

Dato : 13-11-02 20:17

Så måtte jeg bide i det berømte sure æble og sende mekanikken på
værksted...

Det blev til F.A- værkstedet for at prøve noget nyt...

Han lyder til at være en ret reel fyr.
Han sagde at var det banaliteter ville han bare lave det... Var det noget
med at åbne motoren ville han ringe til mig med det samme..

Da han har meget at lave, og han fik det indtryk at jeg brugte den meget
ville han forsøge at putte min model ind blandt alle de andre opgaver han
har... Så jeg sidder lige nu og glæder mig til den er klar.. men samtidig
frygter jeg at det er motoren der er kaput...

--
Jon Larsen ( Jihaaa... gyyyyysss )
Gixxer 250 ( savner sin ejer ;- )