H 2 O vand -viden
Fra : zander4zander@hotmai~

Dato : 14-11-02 12:28

vand er 2 gasarter med en masse ukendte kræfter er der nogen der har
nogle spændende informationer omkring vand ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-11-02 12:37

zander4zander@hotmail.com wrote:

> vand er 2 gasarter med en masse ukendte kræfter er der nogen der har
> nogle spændende informationer omkring vand ?

Hvis du tør, kan du besøge http://www.dhmo.org, hvor der er masser af
oplysninger om vand og dets egenskaber.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Ole Trabjerg

Dato : 16-11-02 22:40

Kim Ludvigsen wrote:

> Hvis du tør, kan du besøge http://www.dhmo.org, hvor der er masser af
> oplysninger om vand og dets egenskaber.

Ja - brintsyre er en frygtelig farlig substans, som omgående burde
forbydes

Men herunder lister jeg et par andre links til mere eller mindre
alternative informationer om vand - nogle måske lidt 'off topic'

God læselyst - og husk lige at spise brød til...

Artikler om vand:
http://www.pendata.com/vand/vandet.htm

Aqualife®, er en vandkande med motor i låget og
rørepind af sølv:
http://www.clean-water.dk

Den gyldne stråle, kanaliseret af Irma Høyrup
http://www.clean-water.com

Victor Schauberger:
http://home5.swipnet.se/%7Ew-58759/index.html

Josef Hasslberger i Rom
http://www.hasslberger.com/

Vortex - The Natural Movement
http://www.hasslberger.com/phy/phy_1.htm

Understanding Water Power
http://www.hasslberger.com/tecno/tecno_1.htm

Russisk side med kommentarer hertil:
http://alexfrolov.narod.ru/hass1.htm

Nordic Living Water Systems:
http://www.alivewater.net/

"Human beings were invented by water as a device for transporting
itself from one place to another."
http://www.nationalwatercenter.org/

Hado: The intrinsic vibrational pattern at the atomic level in all
matter. The smallest unit of energy. Its basis is the energy of
human consciousness.
http://www.hado.net/

mvh
Ole Trabjerg

--
Alkohol er et organisk opløsningsmiddel. Det opløser også
familier, venskaber og arbejdsforhold.