GUI utillity?
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 14-11-02 09:06

Nogen der kender en god gui shaper?
Jeg har forsøgt mig med Lava og JForge, men kunne ikke få skidtet til at
virke ordentligt.
Desuden har jeg prøvet en demo af JBuilder, men det kode den genererer er
noget uoverskueligt og inkluderer en eller anden krallimutpakke som jeg ikke
ønsker at sende med mit program. Den shaper jeg vil benytte mig af, skal kun
benytte sig at native swingkomponenter.

På forhånd tak

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Søren Berg Glasius

Dato : 14-11-02 10:07

> [...]
ikke
> ønsker at sende med mit program. Den shaper jeg vil benytte mig af, skal

Hejsa

NetBeans er et godt bud. Desuden er det openSource. Check www.netbeans.org

/Søren

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 14-11-02 21:14

> NetBeans er et godt bud. Desuden er det openSource. Check www.netbeans.org

Hey. Hvor er det lige man kommer igang med det? Jeg vælger gui-editing, men
der sker ikke noget...

Fra : Jan Jonasen

Dato : 15-11-02 21:43

In article <3dd40418$0$63914$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Trygleren
[9000] (TryglerenSLETDETHER@hesteskelet.dk) wrote:
> Hey. Hvor er det lige man kommer igang med det? Jeg vælger gui-editing, men
> der sker ikke noget...

Kig i hjælpen, den er slet ikke så dårlig.
Til dit nuværende problem: Højreklik på dit source træ, vælg New->Java GUI
Forms->JFrame. Nu smides du over i GUI delen.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.