billig udenlands telefoni hos Universal Te~
Fra : michelangelo

Dato : 14-11-02 06:35

Jeg har ofte brug for at ringe til udlandet og faldt idag over noget der
ligner et rigtig godt tilbud - mao. meget lave priser.

http://www.uvtc.com/

Ellers nogen gode forslag til andre operatører?

Mvh Lasse

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 14-11-02 07:42

On Thu, 14 Nov 2002 06:34:56 +0100, "michelangelo"
<essalj@bigfoot.com> wrote:

>Jeg har ofte brug for at ringe til udlandet og faldt idag over noget der
>ligner et rigtig godt tilbud - mao. meget lave priser.
>
>http://www.uvtc.com/
Ofte er linjen af tvilsom kvalitet, få gange kunne det slet ikke
bruges, det samme antal gange var linjen perfekt. Kan man leve med
nogen støj/sus/ekko, half duplex, så er det ok.

>Ellers nogen gode forslag til andre operatører?
Samme erfaring med andre lavpris operatører.
/Hans

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-11-02 08:33

> Ofte er linjen af tvilsom kvalitet, få gange kunne det slet ikke
> bruges, det samme antal gange var linjen perfekt. Kan man leve med
> nogen støj/sus/ekko, half duplex, så er det ok.

Man kan jo så vælge kun at få manuelt præfix og dermed undlade at bruge
dem, de dage man er uheldig.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Jan Viegand

Dato : 14-11-02 08:17

"michelangelo" <essalj@bigfoot.com> wrote in message
> Jeg har ofte brug for at ringe til udlandet og faldt idag over noget der
> ligner et rigtig godt tilbud - mao. meget lave priser.
>
> http://www.uvtc.com/

Jeg har gode erfaringer med dem. Dog havde de først tilmeldt mig til fast
operatørvalg og ikke kun med 1029-præfix, selv om jeg havde bedt om det, men
det blev ændret. Priserne er de laveste jeg har set for udlandet. Kvaliteten
har været fin indtil nu for mig.

Jan

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-11-02 23:43

Hej

"michelangelo" <essalj@bigfoot.com> wrote:

>Jeg har ofte brug for at ringe til udlandet og faldt idag over noget der
>ligner et rigtig godt tilbud - mao. meget lave priser.

Det tilbud kan du roligt benytte dig af ! - Formentlig markedes
billigste, og det fungerer perfekt, jeg har benyttet deres prefix
service fra dag 1 til _alle_ mine opkald, både til indland og udland
(Typisk Sverige,Tyskland og Spanien) og har på intet tidspunkt været ude
for nogen form for problemer, og kvaliteten er fuldt på højde med TDC
m.fl. - en anden omtaler "optaget, støj, knasen osv." - Det har aldrig
forekommet på mine opkald, lydkvaliteten er perfekt.

Iøvrigt koster det jo ikke noget hvis du ikke benytter det, så det er da
bare at melde sig til.

--
M.v.h. Ole®