Andet multimedie
bentjuul 3670
Pris på en HP Scanjet IIcx
Fra : The Amazing Grace

Dato : 01-03-01 19:46

Hej,

med lidt held kan jeg købe en brugt HP Scanjet IIcx fra mit arbejde. Den
har næppe scannet mere end et par tusind sider. Hvad vil være en rimelig
pris?

Og har jeg ret, når jeg gætter på at den har 300 x 300 dpi opløsning
samt 24 bit farvedybde?

På nettet har jeg fundet en hel del tilfredse ejere, som taler om
modellens kvalitet og driftsikkerhed...

Mads Hansen
--
I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........

Fra : Erik Andersen

Dato : 01-03-01 23:16

300 kr.
mvh Erik

Fra : The Amazing Grace

Dato : 02-03-01 02:41

Erik Andersen wrote:

> 300 kr.
> mvh Erik

Tak for svaret - jeg havde også selv regnet med noget i det leje...

Er der nogen der kender specs på den?

Mads Hansen
--
I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........