Antispam shareware
Fra : Per Madsen

Dato : 13-11-02 23:45

Nogen der kan anbefale noget antispam shareware,- hvad er bedst?

Per

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 14-11-02 11:59

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Nogen der kan anbefale noget antispam shareware,- hvad er bedst?

Der findes nok ikke noget!

Køb Jaguaren og du får et rigtig godt spam filter med i pakken.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Per Madsen

Dato : 14-11-02 12:30

> Der findes nok ikke noget!

På versiontracker ligger der små 10 antispam-programmer, men jeg kender
dem ikke og ville lige høre om der var nogen af jer der havde erfaringer
med dem

> Køb Jaguaren og du får et rigtig godt spam filter med i pakken.

Sjovt nok havde jeg lige postet et "Jaguar købes"-indlæg i
dk.marked.privat.edb.mac.
På mediamac.dk kan jeg dog læse at flere mener at systemet (MacOS 10.2)
kører meget ustabilt på G3'ere, og at hvis man har en sådan maskine, ja
så skal man nok holde sig til 10.1.5. Så nu er jeg kommet i tvivl om
hvorvidt jeg skal købe Jaguaren,- jeg sidder på en iMac DV SE 500 mHz m.
640 mb ram og 80 gb hd).

Per

------
www.ecotox.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 14-11-02 13:09

> På versiontracker ligger der små 10 antispam-programmer, men jeg kender
> dem ikke og ville lige høre om der var nogen af jer der havde erfaringer
> med dem

Morsom nok søgte jeg lige inden jeg svarede dig på antispam som gav nul
hits. Men der findes jo en del, så du må jo prøve dig frem.

> [...]
> så skal man nok holde sig til 10.1.5. Så nu er jeg kommet i tvivl om
> hvorvidt jeg skal købe Jaguaren,- jeg sidder på en iMac DV SE 500 mHz m.

Jeg syntes stadig du skal købe Jaguaren. Generel ustabililet på G3
maskiner køber jeg ikke efter at have skimmet forummet på Mediamac.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Per Madsen

Dato : 14-11-02 15:05

> Morsom nok søgte jeg lige inden jeg svarede dig på antispam som gav nul
> hits. Men der findes jo en del, så du må jo prøve dig frem.

Søg på Spam

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 14-11-02 18:13

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Søg på Spam

Det havde jeg regnet ud!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-11-02 13:37

> [...]

> så skal man nok holde sig til 10.1.5. Så nu er jeg kommet i tvivl om
> hvorvidt jeg skal købe Jaguaren,- jeg sidder på en iMac DV SE 500 mHz m.

Det er noget sludder, så du kan roligt købe Jaguaren. (iMac 233, 160 MB
RAM og 4 GB hd )

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 14-11-02 15:05

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Det er noget sludder, så du kan roligt købe Jaguaren. (iMac 233, 160 MB
> RAM og 4 GB hd )

Har du nogen erfaringer mht. hastighed MacOS 10.1.5 vs. Jaguar, på din
maskine?

Per

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-11-02 16:26

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Har du nogen erfaringer mht. hastighed MacOS 10.1.5 vs. Jaguar, på din
> maskine?
>
> Per

Jaguar er hurtigere, der er ikke noget at betænke sig på.

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-11-02 00:39

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Jaguar er hurtigere, der er ikke noget at betænke sig på.

Sig mig, har du også aktier i Apple? Ingen maskine er åbenbart for lille
eller for langsom til, at man ikke skal købe et nyt Mac OS hvert halve
år.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-11-02 10:37

> Sig mig, har du også aktier i Apple? Ingen maskine er åbenbart for lille
> eller for langsom til, at man ikke skal købe et nyt Mac OS hvert halve
> år.

Jeg er medstifter af Apple. Og hvis du fremturer, hører du fra min
advokat.

Fra : Lars Kristian Sørens~

Dato : 14-11-02 17:29

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Det er noget sludder, så du kan roligt købe Jaguaren. (iMac 233, 160 MB
> RAM og 4 GB hd )

Ja, det er rigtig nok noget vrøvl. Det kører super her - bedre end
10.1.5. (iMac 500 MHz, 512 MB ram, 20 GB HD)

Lars Kr. Sørensen

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-11-02 20:59

Lars Kristian Sørensen <lksorensen@mac.com> wrote:

> Ja, det er rigtig nok noget vrøvl. Det kører super her - bedre end
> 10.1.5. (iMac 500 MHz, 512 MB ram, 20 GB HD)

Fint!
(iMac 2.5 GHz, 1 GB ram, 120 GB HD, GeForce 7-114 MB RAM, 34 MB DSL)

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-11-02 00:34

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Fint!
> (iMac 2.5 GHz, 1 GB ram, 120 GB HD, GeForce 7-114 MB RAM, 34 MB DSL)

Tilbage til fremtiden?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-11-02 10:38

Fra : Peter Hansen

Dato : 14-11-02 17:23

OS X 10.2.2 kører nu fint på iBook G3 Combo / 600MHz / 512MB - men med
US som default system, jeg tror ikke G3'erne er ikke problemet
generelt - måske mere opsætningen på dem samt 3.parts udvidelser etc.

mvh
/* iMz