Gymform Digital??
Fra : mjp

Dato : 13-11-02 22:22

Hej,
er der nogen der har prøvet dette apparat??
http://www.tvshop.com/main.phtml?prod_id=747&moreinfo=1
Jeg skal hovedsageligt bruge det til massage, men har da også et ekstra kilo
(læs 4-5kg) på sidebenene jeg gerne vil af med

Virker det??

Nu ved jeg at man ikke altid liige skal tage det de siger i tv-shop for gode
ord, men det er jo også derfor jeg hører jer ad først..

På forhånd tak
mjp

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-11-02 22:41

mjp wrote:

> Hej,
> er der nogen der har prøvet dette apparat??

Næh. Jeg har ikke 1.785 kroner i overskud til den type produkter. Inden
jeg ville købe den slags, hvis jeg altså ville købe den slags, så vil
jeg hellere gå i motioncenter (og nogen her i gruppen kan fornemme hvor
meget jeg vil det).

> Virker det??
>
> Nu ved jeg at man ikke altid liige skal tage det de siger i tv-shop for gode
> ord, men det er jo også derfor jeg hører jer ad først..

Hvis den type apparater virkelig var så revolutinerende og fantastiske,
så ville de nok ikke kun blive solgt via distrubutører som tv-shop.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : pizzaman

Dato : 15-11-02 01:30

Du kan se Bruce Lee bruge den i "Dragon" i et kort klip.

Hvis Bruce Lee bruger den og den sælges via TV-Shop, så virker den.

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-11-02 01:29

pizzaman wrote:

> Du kan se Bruce Lee bruge den i "Dragon" i et kort klip.
>
> Hvis Bruce Lee bruger den og den sælges via TV-Shop, så virker den.

Beklager at måtte give dig følgende budskab: Bruce Lee er død.

Om det har noget med produktet at gøre tør jeg ikke komme ind på.

Fra : Thomas E

Dato : 14-11-02 11:32

Hold dig langt fra skidtet!

Har en gymform til at ligge i skabet jeg har brugt få gange.

Du kan ikke forbrænde fedt og træne dine muskler med en impuls-stimulator!

Det eneste man kan bruge den til, er at fjerne smerter og til at restituere
musklerne hurtigere efter træning.

Du må ud af busken og the hard way ned i dit center hvis du vil træne din
krop.

Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 14-11-02 11:41

Thomas E wrote:
> Har en gymform til at ligge i skabet jeg har brugt få gange.

Jeg vil da godt give dig 100kr for den, bare for at give kaeresten stoed.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vi afslører listen over deltagerne i Robinsonfinalen

Fra : Kristine Gazel

Dato : 14-11-02 13:48

John Sahl wrote:

> Jeg vil da godt give dig 100kr for den, bare for at give kaeresten
> stoed.

Er der da ikke andre måder at få hende i stødet på?

Det skulle jeg da mene *G*.

FUT. dk.snak.snik

--
Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Stud. scient. bibl.

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-11-02 14:54

John Sahl wrote:

> Jeg vil da godt give dig 100kr for den, bare for at give kaeresten stoed.

Det kan du da forhåbentlig klare på helt anden og mere naturlig måde

fut: dk.snak.seksualitet hehehehe

Fra : John Sahl

Dato : 14-11-02 15:38

Carsten Riis wrote:

> Det kan du da forhåbentlig klare på helt anden og mere naturlig måde

Sagtens, men variation er nu meget godt. Proev det

Fra : mjp

Dato : 14-11-02 17:35

Jeg takker for svarene

mjp (Odense)
---
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail!!