Ringetoner, spil osv.
Fra : Frederik B-B.

Dato : 13-11-02 21:53

Hej, hvor kan jeg finde ringetoner, spil osv.
Gerne et link!
Jeg har IR kabel så jeg skal bare kunne overfører via det.!

Håber en eller fler har et svar :)

--
//Frederik -> www.NumseGejl.dk - www.FrederikBB.dk

Fra : MaRk

Dato : 13-11-02 22:09

> Hej, hvor kan jeg finde ringetoner, spil osv.
> Gerne et link!

Hvad med at forstælle hvilken telefon du snakker om.

> Jeg har IR kabel så jeg skal bare kunne overfører via det.!

Nå, ir er trådløst og hedder med andre og infarød (medmindre det er mig der
husker forkert)

> Håber en eller fler har et svar :)

Nu har du fået et.

Fra : Frederik B-B.