Konservering af ny udstødning
Fra : Mich@el

Dato : 13-11-02 21:18

Hejsa.

Jeg har lige købt en ny PGO Trex, og vil nu gerne gøre noget ved min
udstødning så den holder mere end 1-2 sæsoner.

Hvilke muligheder har jeg udover daglig vask....

Findes der nogle malinger eller noget Lign som textyl som er med til at
beskytte mod salt..??

Mvh.
Michael

Fra : 2mas Jensen

Dato : 13-11-02 21:52

Wed, 13 Nov 2002 21:17:39 +0100, skrev "Mich@el" <ms@sport.dk> noget i
retning af:

>Findes der nogle malinger eller noget Lign som textyl som er med til at
>beskytte mod salt..??

Teflon er da en mulighed.
Ikke at jeg selv bruger det, hvilket jeg måske skulle have gjort
--
2mas Jensen
- Pepsi Max har jo den fordel at det smager godt,

Fra : csv12355

Dato : 06-02-03 20:49

Hej Michael...

Læs:
Et andet stort problem, er den sorte maling på udstødningen, den er
simpelt hen for dårlig. Efter ganske kort tid kommer der rust, lige
meget hvad man gør. Jeg afmonterede udstødningen, og rensede den af, så
den var helt ren. Så malede jeg den med flere lag "Grill-Lak", der som
navnet siger, tåler høje temperaturer. "Grill-Lak" fås som spray i de
fleste byggemarkeder til ca. 60,- Kr.

Håber det kan bruges og ikke er for sent...

Claus Verner

http://www.kandu.dk/