CS driver mig til vanid!!
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 13-11-02 19:39

Hej
Jegf har et MEGa problem i CS. Jeg vil gerne hedde #clan-bjQrn][AaB_FrEaK i
Counter Strike. Ogd et kan jeg også, men når jeg så går ud af spillet, så
når jeg vil ind igen så kommer jeg tilat hedde (:: :AABFrEaK::). dette navn
har jeg heddet før, men nu vil jeg altså hedde det andet. Jeg TROR også jeg
har prøvet at afinstallerere, men med samme resultat!!

/Mick

ICQ# 147997112
Messenger superaab@sport.dk

Fra : Cinnober

Dato : 13-11-02 20:19

"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> har prøvet at afinstallerere, men med samme resultat!!

I mappen cstrike ligger der en fil der hedder config.cfg.Åbn den med Notepad
og find det sted hvor der står: name "XXXXXX" og ret imellem "" til dit navn
og luk og gem.Så skulle det virke.....mener jeg......

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 13-11-02 20:50

hej
Takker det virkede. Jeg gjorde godt nok ikke helt som du sagde men det
virker da!! :)))

7Mick

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 13-11-02 21:41

Det fik jeg sagt lidt for hurtigt nu gør den det samme igen! :(((

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 14-11-02 07:45

> Det fik jeg sagt lidt for hurtigt nu gør den det samme igen! :(((

så ved jeg det ikke . men prøv at gøre det jeg savde.

gå ind i CS, klik på PLAY CS. Og så gå ind i CUSTIMINZE. og ændre PLAYER
NAME.

gør det. du savde jo at du ikke gjorde det helt samme. GØR DET SAMME!

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 13-11-02 21:36

hmmmmm..... jeg er ikke sikker. MEN!.

når du går ind i CS. Klik på PLAY CS og så gå ind i Custimize og ændre
dit player name. og så skal den være der!!!!!.

gå ind i CUSTIMIZE og ændre PLAYER NAME.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 14-11-02 01:33

> [...]
jeg
> har prøvet at afinstallerere, men med samme resultat!!

Tjek evt at din config.cfg ikke er read only.

--
Andreas Jeppesen

Fra : NoName

Dato : 14-11-02 17:06

Prøv lige at sikre dig at dit spil ikke er skrivebeskyttet i hvert fald
config filen.

MVH. NoName