Vedr. pengespil på nettet.
Fra : Morten Nielsen

Dato : 13-11-02 21:12

Hej alle.

Jeg har nu igennem ca. 4 uger været medlem af den Worldgamesinc.com og må
sige at det er sgu et fedt koncept.
Der er bare lige en ting jeg ikke helt fatter.
I samme øjdblik der bliver nævnt ordet multilevel marketing vælter folk
rundt og kalder det pyramidespil.
Men det er vel fordi de ikke forstår det.
Jeg forstår sgu ikke helt den kritik der har været om det. Men det er jo
klart at regeringen er bange for alle de sorte penge der vil kunne være i
det samtidig med at Dansk tipstjeneste også vil gå glip af en kæmpe
omsætning der nu vil blive lagt på nettet.
Nok om det.
Hvis der er nogen der kunne tænke sig at være med så kan i jo kontakte mig
på min email
Mortenspostkasse@oncable.dk
så kan vi lige få en snak om det måske var noget for dig.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-11-02 21:24

Morten Nielsen wrote:

> [...]
> sige at det er sgu et fedt koncept.
>
> Hvis der er nogen der kunne tænke sig at være med så kan i jo kontakte mig

Hej Morten

Det lyder som et interessant koncept, kan du ikke sende yderligere
forklaring og dit telefonnummer til politi@politi.dk.

Og undlad helst at sende flere reklameindlæg til denne gruppe, det er
ikke velset i henhold til gruppens fundats, som du kan læse på:
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge.investering

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jacob

Dato : 13-11-02 21:35

Morten Nielsen wrote:
> Hej alle.

[snip reklame]

Hej Morten
dk.penge.investering. er ikke beregnet til at udsende reklamer i. Det kan
du selv se i fundatsen for gruppen her
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge.investering .Det bedste ville
være hvis du kunne slette det indlæg du har sendt. Inde i Outlook Express
vælges Meddelelse -> Slet meddelelse. Bemærk at indlægget
ikke forsvinder fra de maskiner der allerede har hentet dit indlæg, læs evt.
mere under hjælp i Outlook Express

FUT: news:dk.admin.netikette hvilket betyder at svar på dette indlæg lander
i dk.admin.netikette

--
Jacob

Fra : Morten Nielsen

Dato : 14-11-02 08:11

Sorry, jeg har været inde og forsøge at slette denne meddelelse 4 gange. Jeg
ved ikke rigtig hvorfor den ikke sletter den.
Jeg afmelder abonnement på jeres side nu, Undskyld ulejligheden.

Fra : Jacob

Dato : 14-11-02 13:28

Morten Nielsen wrote:
> Sorry, jeg har været inde og forsøge at slette denne meddelelse 4
> gange. Jeg ved ikke rigtig hvorfor den ikke sletter den.
> Jeg afmelder abonnement på jeres side nu, Undskyld ulejligheden.

Du har faktisk slettet den. Som jeg tidligere skrev vil man stadig kunne se
din meddelelse på de maskiner der har læst din meddelelse inden de blev
slettet. Hvis du fx kigger på sunsites newsserver news://sunsite.dk vil du
se at dit indlæg ikke kan findes på serveren mere.

--
Jacob

Fra : alexbo

Dato : 14-11-02 22:04

Morten Nielsen <Denne tekst skal fjernes først Mortenspostkasse@oncable.dk>
skrev

> Sorry, jeg har været inde og forsøge at slette denne meddelelse 4 gange.
Jeg
> ved ikke rigtig hvorfor den ikke sletter den.

Som Jacob har skrevet er den væk, jeg kan kun se svarene, men den forsvinder
jo ikke fra din maskine du har jo hentet den hjem, men de læsere der henter
NG indlæg hjem efter du har slettet får ikke dit indlæg.

mvh
Alex Christensen