En nød til de hårde ... låsning af filsyst~
Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 01-03-01 18:37

Er det muligt via Delphi at låse filsystemet, så en bruger kun har adgang
til de dele af de lokale filer, som man definerer?

Jeg har været rundt en del steder efterhånden, men har været ude af stand
til at finde noget, der kunne fortælle mig, om jeg kan lave det.

Jeg er ved at skrue en art "bigbrother" app sammen. Meningen er at det kun
skal være muligt at starte programmer gennem dette. Jeg er nået så langt som
til at fjerne taskmgr (CTRL-ALT-DEL), startmenu og taskbaren.

Der mangler bare lige muligheden for at lukke af for filerne.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 02-03-01 09:06

"Format c:" er altid god, så er der effektivt spærret for adgang til
filerne.

Nå spøg til side, du skal nok have fat i nogle win32 API funktioner uden at
jeg kan fortælle dig mere om, hvad det er for nogle.

Hilsen
Uffe