Trådløs Xenia TDC-telefon
Fra : ab

Dato : 13-11-02 17:11

Jeg har arvet ovennævnte telefon - den ser ud som ny - men nederst på
håndsættet mangler et eller andet. Det ser ud som om der har siddet en plade
(med en afbryder ?) - jeg kan se ind til printet, hvor der er 3
kontaktpunkter.

Nogen der ved, hvad der mangler ?

ab

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 13-11-02 22:43

On Wed, 13 Nov 2002 17:11:25 +0100, "ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>håndsættet mangler et eller andet. Det ser ud som om der har siddet en plade
>(med en afbryder ?) - jeg kan se ind til printet, hvor der er 3

Kære ab.

Der har blot siddet en lille telefontavle med plads til 10 tlf.numre,
som kan indkodes i telefonens nummerhukommelse. Du kan se
telefontavlen på dette billede af Ascom Xenia:
http://home.worldonline.dk/bba/cordless/jpg/ascom-xeniaplus.jpg

De 3 kontaktpunkter du ser på printet, har ingen praktisk betydning.

I øvrigt kan du læse mere om Ascom Xenia her:
http://home.worldonline.dk/bba/cordless/xenia-p.htm

Med venlig hilsen

Bent Andersen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
www.cordless.dht.dk - www.cordless-testing.dht.dk
http://cordlessphones.dk3.com - http://cordlesstesting.dk3.com

Fra : ab

Dato : 15-11-02 11:33

Tak for svaret - så må jeg lede efter fejlen et andet sted - den er faldet
på gulvet og har i derefter mistet "forbindelsen".

ab