Køb af DVD film fra cdwow.com
Fra : Taba

Dato : 13-11-02 10:54

Nogen der ahr erfaringer med køb af dvd film fra cdwow.com?
Jeg ville lige forsikre mig om at der ikke kommer told på (deres adresse er
vist i GB) og der ingen porto er...

Det var alt

//Taba (som skal til at bestille LOTR: FOTR ext. og Bob Box set ;p)

Fra : Martin Møller

Dato : 13-11-02 11:02

"Taba" <famtaba@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vist i GB) og der ingen porto er...
>
> Det var alt
>
> //Taba (som skal til at bestille LOTR: FOTR ext. og Bob Box set ;p)

Du kan trygt handle hos cd-wow. De bliver sendt til dig via GB så du undgår
det stygge uvæsen told.

Har selv handlet der en hel del og er ikke blevet skuffet.

Martin