Nokia 6100 i Danmark
Fra : Anders F. Nielsen

Dato : 13-11-02 09:50

Jeg synes ikke den nye 6100 fremgår under kommende produkter på Nokias
danske webside. Hvornår kommer den til Danmark - for det gør den vel?

http://www.nokia.com/nokia/0,4879,4377,00.html

VH
Anders

Fra : Fischer

Dato : 13-11-02 10:21

> Jeg synes ikke den nye 6100 fremgår under kommende produkter på Nokias
> danske webside. Hvornår kommer den til Danmark - for det gør den vel?

Mon ikke. Den er både at finde på den britiske, tyske, italienske og franske
Nokia side.
Så mon ikke bare det er et spørgsmål om opdateringsfrekvens.

*Fischer

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-11-02 11:06

"Anders F. Nielsen" skrev i en meddelelse
> Jeg synes ikke den nye 6100 fremgår under kommende produkter på Nokias
> danske webside. Hvornår kommer den til Danmark - for det gør den vel?

Æhm, hvad er forskellen på 6100 og 6610?? Jeg valgte sammenligningstingen på
siden, og så vidt jeg kan se, er den eneste forskel at 6610 har radio og det
har 6100 ikke..... Hvorfor så producere 6100? Det ligner jo også hinanden
stort set på en prik.

Hygge...
Daniel

Fra : Lars Brink

Dato : 13-11-02 11:09

Jeg så en i fredags. Læææækkkker telefon (en ingeniør som arbejder hos Nokia
havde en)

> Æhm, hvad er forskellen på 6100 og 6610?? Jeg valgte sammenligningstingen

Det er en UTMS telefon den der 6100 det er 6610 bestemt ikke.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Anders F. Nielsen

Dato : 13-11-02 11:15

"Lars Brink" wrote

> Jeg så en i fredags. Læææækkkker telefon (en ingeniør som arbejder hos
Nokia
> havde en)

Uh-uh - fortæl fortæl! Giv mig alle de beskidte detaljer.

Glæder mig til udskifte min 3210'er med den! :)

'Anders

Fra : Gaarde

Dato : 13-11-02 12:10

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message
> [...]
sammenligningstingen
> på
>
> Det er en UTMS telefon den der 6100 det er 6610 bestemt ikke.

Og hvad betyder i praksis ?

Mvh
Mogens

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-11-02 10:45

"Daniel Alstrup" <daniel.alstrupNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>har 6100 ikke..... Hvorfor så producere 6100? Det ligner jo også hinanden

6100 er lidt mindre end 6610. Den har ikke FM radio, men har til gengæld
stemmestyret opkald for ti numre. Endelig har den også en "wallet" (til
elektronisk handel).

Peter

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 14-11-02 11:51

"Peter Rongsted" skrev i en meddelelse
> 6100 er lidt mindre end 6610. Den har ikke FM radio, men har til gengæld
> stemmestyret opkald for ti numre. Endelig har den også en "wallet" (til
> elektronisk handel).

Ok, tak for svaret. Så er der ikke nogen grund for mig at vente på 6100, da
jeg overhovedet ikke bruger stemmestyret opkald i forvejen på min 6210, og
så også ville have glæde at radioen.

Hygge...
Daniel

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 16-11-02 15:38

> [...]

det
> har 6100 ikke..... Hvorfor så producere 6100? Det ligner jo også hinanden

Har 6100 ikke mere hukommelse? jeg har læst på www.nokia.com, at den har 723
kb, mens jeg mener at 6610 kun har omk. 500 kb... (er dog ikke helt sikker
på det sidste)

Mvh. Roald S. Poulsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 17-11-02 04:27

"Roald Skødt Poulsen" <roald@dueholm.cc> wrote:

> [...]
>kb, mens jeg mener at 6610 kun har omk. 500 kb... (er dog ikke helt sikker

Det står der også om 6610 og 7210 - jeg mener nu det er 725k, men de 2k
skal ikke skille os.

Peter