tophjælp
Fra : sonar

Dato : 13-11-02 08:22

Hej derude.
Pas på hvis i har tophjælp igennem Topdanmark. Jeg har lige købt ny mc og
skulle høre på prisen hos topdanmark, og de påstod at husstanden var en
dårlig kunde da vi haft 4 skader inden for 2 år. DVS . fakta : 10 000 kr til
nyt tøj after at jeg var blevet kørt ned i år 2000. og så 3 transporter med
Tophjælp. men de Takserer det som skade at man har brugt Tophjælp som
transport. Så det kan godt indvirke på ens forsikringer i fretiden hvis man
bruger tophjælp igennem topdanmark. Så et godt råd .Lad være med at have
Tophjælp igenem Topdanmark hvis du ikke vil rammes af problemer med
forsikribgen.

MVH Claus HD FXLR

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-11-02 11:49

> [...]
kr til
> nyt tøj after at jeg var blevet kørt ned i år 2000. og så 3

Øh du skriver kørt ned. Dvs modparten fik skylden ? Så bør de da ikke
tælle den med som skade ... Jeg kan heller ikke forstå at tophjælp
tæller som en skade...

Jeg har haft 5 transporter med dansk autohjælp siden 8/98. De 2 første
var "tophjælp", næste var "dansk redningstjeneste" og de 2 sidste var
direkte med dansk autohjælp.

1) Knust hjulleje
2) Defekt i transmissionen
3) Transport efter jeg fik stjålet udstødning/hjulophæng
4) Defekt i transmissionen
5) 4 ikke ordenligt udbedret så den brød ned igen efter 10km

Resten af mine nedbrud har jeg selv klaret tranporten af. Herunder en
simmering der smuttede og hældte olien ud på bagdækket ogen knækket
bremsekaliber og så lige et "tilt"

Mit abb hos dansk autohjælp er gennem fdm og hvor prisen er ca. det
halve af et direkte abb, men tilgæld er der 100kr i selvrisiko per
transport.

/A

Fra : Steffler

Dato : 13-11-02 12:52

"sonar" <sonar@flskor.svn.dk> wrote in message
> Hej derude.

Hejsa

Jeg har brugt Tophjælp 2 gange, og ikke
hørt noget overhovedet... Har heller fået
nogen "skader" på papiret..

/S