Andet multimedie
bentjuul 3670
Font Cuomotype
Fra : hdm

Dato : 13-11-02 09:11

Jeg har set denne font på en rejseskrivemaskine for 20 år siden:

http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=251

Hvad er dens rigtige navn - jeg antager at "Cuomotype" ikke er
originalbetegnelsen - og findes den i en "ren" udgave, som ikke skal
forestille en rejseskrivemaskine som har været brugt i 20 år

Mvh.
Hans-Henrik

Fra : Studio Smalbro

Dato : 13-11-02 09:15

Det ligner jo Eurostile lidt...
Kh
Bjørn

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 16:44

Fra : Storm

Dato : 13-11-02 16:44

hdm <hdm@exhausto.dk> wrote:

> Men det er det ikke

<http://oldtype.8m.com/>

<http://www.free-typewriter-fonts.com/>

Her er vist noget, hvis du ser nærmere efter.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 14-11-02 09:08

hdm <hdm@exhausto.dk> wrote:

> Men det er det ikke

I comp.fonts sidder nogle gamle teksteksperter og
holder sig i form ved fontspotting. Jeg tror bestemt du vil kunne få et
bud her.
Mit svar matchede jo ikke lige dit spørgsmål

--
Venlig hilsen Nina Storm