Cash saldo.
Fra : Fischer

Dato : 13-11-02 06:37

Jeg fik dette spørgsmål fra et familiemedlem:
Hvordan kan man se den aktuelle saldo på et Telia Cash kort her og nu?

Jeg har kigget på Telia's Cash-side uden at blive klogere .....

*Fischer

Fra : Basic Electronics

Dato : 13-11-02 07:14

Hej
Så vidt jeg husker kan du høre det ved at ringe på det nummer du bruger når
du sætter taletid ind, men hvor du kan se det ved jeg ikke..
MVH Janus Olsen

Fra : Fischer

Dato : 13-11-02 08:12

> Så vidt jeg husker kan du høre det ved at ringe på det nummer du
> bruger når du sætter taletid ind, men hvor du kan se det ved jeg ikke..

Det er jo den normale metode. Men ikke med Cash.
Nummeret er i øvrigt: 80101020.

*Fischer

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 10:36

Fra : Fischer

Dato : 13-11-02 10:36

> Det kan ses et eller andet sted inde i menuen og er forskelligt fra
telefon til telefon.

Hmmm - jeg mindes ikke at have set nogen Telia / Cash menu i telefonen.
Men jeg kan checke det i aften.

*Fischer

Fra : Basic Electronics

Dato : 13-11-02 11:46

jeg mener forresten også at kunne huske at hvis man ikke har nogen
screensaver skriver den det bare i displayet.

Fra : Fischer

Dato : 13-11-02 16:23

> jeg mener forresten også at kunne huske at hvis man ikke
> har nogen screensaver skriver den det bare i displayet.

Bingo!
Efter at have prøvet kortet i et par telefoner, begyndte der pludselig at
stå tilbageværende beløb i display under samtale.

Så på den oprindelige telefon skulle man bare ændre opkaldsinfo til 'Pris' i
stedet for 'Udgående minutter'. En oplysning som Telia jo med fordel kunne
have oplyst!

*Fischer