voodoo3 openGL ?
Fra : LR4669

Dato : 13-11-02 14:06

Hej

Kan simpelthen ikke finde en driver som kan køre openGL - til mit voodoo3.

en der har et link til hvor jeg henter den driver ?...
og gerne forklarer hvordan jeg installer den rigtigt
(måske fordi jeg gør noget forkert?)

Har WinXP.

/Lars

Fra : Unen

Dato : 13-11-02 14:47

Mener driveren findes her
http://www.guru3d.com/

Fra : Black Rose

Dato : 14-11-02 13:02

http://www.voodoofiles.com/
har altid drivers.......prøv at lede efter et program kaldet wickedgl på
google......der burde være noget der.

Fra : LR

Dato : 14-11-02 17:23

hvordan installere man det så openGL virker ?

Fra : Black Rose

Dato : 15-11-02 15:18

Der er en liste over spil, hvis det ikke hjælper skal du nok konsultere
forumet I siten.