kl. 14.45 er der køreprøve i dag :-)
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 13-11-02 12:22

Ja, endelig blev jeg færdig (består forhåbentlig), og så har jeg hele
vinteren til at finde den fireblade fra '98-'02 ...
Men det bliver sgu svært at lade den stå hele vinteren

Men kryds lige fingre kl. 14.45, ikke *g*
--
M V H

Peter Jakobsen
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-11-02 14:04

Held og lykke. Skal nok krydse

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : AW på TRX

Dato : 13-11-02 14:18

Held og lykke - også med forsikringen på din fireblade.
Hvis du lige har fået kørekort koster det spidsen af en jetjager ...som de
ville sige i provinsen... at forsikre en fireblade.

Allan
TRX 850 der hygger sig i kælderen sammen med dens kammerater...

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-11-02 14:46

> Held og lykke - også med forsikringen på din fireblade.
> Hvis du lige har fået kørekort koster det spidsen af en jetjager ...som de
> ville sige i provinsen... at forsikre en fireblade.

Hvis man nu tog til Rusland, kunne det være at man kunne finde en spids fra
en (gammel) jetjager, som man kunne få for billige penge?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-11-02 14:45

> Ja, endelig blev jeg færdig (består forhåbentlig), og så har jeg hele
> vinteren til at finde den fireblade fra '98-'02 ...
> Men kryds lige fingre kl. 14.45, ikke *g*

Kryds, kryds. Klokken er nu 14.45.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jake

Dato : 13-11-02 15:24

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> wrote in message
> Ja, endelig blev jeg færdig (består forhåbentlig), og så har jeg hele
> vinteren til at finde den fireblade fra '98-'02 ...
> Men det bliver sgu svært at lade den stå hele vinteren
>
> Men kryds lige fingre kl. 14.45, ikke *g*

ER gjort! Hvordan er det gået (under antagelse af at du ikke kører endnu).

/Jake

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 13-11-02 16:29

ja, så bestod jeg ))))))))))

Den sagkyndige syntes jeg kørte lidt tæt på lastbilerne, men for fanden, de
kan jo ikke bremse, så hvor farligt er det *g*

Og forskiringen bliver på 7200 årligt med kasko
(jeg har 3 års anciennitet i bil)

--
M V H

Peter Jakobsen
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Hekto

Dato : 13-11-02 16:35

In article <3dd26fa9$0$11439$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>, pjakob-
sletdette-@teliamail.dk says...
> ja, så bestod jeg ))))))))))

t'lykke!

--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/hekto

Fra : Moller

Dato : 13-11-02 16:41

> [...]
de
> kan jo ikke bremse, så hvor farligt er det *g*
>
> Og forskiringen bliver på 7200 årligt med kasko

øh øh... hva forsikrings selskab er det ???? for med 5 års anciennitet
på MC finder jeg ik det tilbud for en Fireblade ???? for hvis jeg ka det,
ryger banditten sku ud igen. :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jake

Dato : 13-11-02 16:44

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> wrote in message
> ja, så bestod jeg ))))))))))

Velkommen i flokken

> Og forskiringen bliver på 7200 årligt med kasko
> (jeg har 3 års anciennitet i bil)

Det lyder som et godt tilbud

/Jake

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-02 16:44

> [...]
de
> kan jo ikke bremse, så hvor farligt er det *g*
>
> Og forskiringen bliver på 7200 årligt med kasko

================

Tillykke med det da!

MvH Aragorn_dk

================
http://www.bmwmc.dk

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 13-11-02 17:54

Tillykke med det du!

Så er der endnu en der glæder sig til næste sæson...

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Ole Baun

Dato : 13-11-02 18:14

"Peter Jakobsen" skrev i en meddelelse
> ja, så bestod jeg ))))))))))

Tillykke !

> Den sagkyndige syntes jeg kørte lidt tæt på lastbilerne, men for
fanden, de
> kan jo ikke bremse, så hvor farligt er det *g*

Det håber jeg ikke for dig at du finder ud af på den hårde måde.
Eller sagt på en anden måde, eftersom han ikke lod dig dumpe har han vel
næppe sagt det for at genere dig
Jeg kender dig ikke, men med 3 års erfaring er du muligvis langt bedre
til at køre bil og motorcykel end de fleste, (det er de fleste sjovt nok
hvis man spørger dem).
Især på denne årstid er der særlig grund til at være forsigtig. (Våde
veje, kolde dæk o.s.v., men det ved du jo).

vi ses derude

Ole Baun
CB 500, ´96, 106 kkm, (der går i hi om et par uger)

Fra : PeterL

Dato : 13-11-02 18:19

Hvor har du hevet den forsikringspris i land henne???

PeterL
Fireblade '02 med smadderhamrendemøghelvedesdyr forsikring...

Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-11-02 18:09

> ja, så bestod jeg ))))))))))

Stort tillykke herfra

Tommy

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-11-02 20:00

Stort tillykke herfra.

Fra : ZX-10

Dato : 13-11-02 22:20

Er det mon min BROR der har bestået.?????????

Fra : Dk.Dude

Dato : 14-11-02 01:01

Hvis jeg var dig vil jeg sørge for at få det forsikringstilbud på skrift
inden du køber en Fireblade, for det lyder MEGET billigt selvom de har givet
dig 3 års ancienitet.
Hvor gammel er du ?

Kim Hansen

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 14-11-02 15:46

"Dk.Dude" <futtown@hotmail.com> wrote in message
> Hvis jeg var dig vil jeg sørge for at få det forsikringstilbud på skrift
> inden du køber en Fireblade, for det lyder MEGET billigt selvom de har
> [...]

Jeg er 32, og jeg har det skrifligt

--
M V H

Peter Jakobsen
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : PeterL

Dato : 14-11-02 17:22

Fra hvem? (Hvilket selskab/forsikringsklub?)

-PeterL

Fra : Jens Jensen

Dato : 15-11-02 18:54

vil jeg også gerne vide.
mvh 1100f, med AAAALT for dyr forsikring i forhold til.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-02 12:22

> [...]
> Men det bliver sgu svært at lade den stå hele vinteren
>
> Men kryds lige fingre kl. 14.45, ikke *g*

Krydser hvad der krydses kan! Hals- und beinbruch herfra!

MvH Aragorn_dk

http://www.bmwmc.dk