Vedr.nyhedsgrupper i Outlook
Fra : Martin kirk

Dato : 13-11-02 00:14

Hej gruppe
Jeg har altid brugt Outlook Express til E-mails og Nyhedsgrupper
Nu vil jeg gerne bruge Microsoft Outlook 2000 p.g.a Kalender funktionen men
jeg kan ikke få den sat op til at kunne læse nyhedsgrupper, hvis jeg trykker
nyheder i Microsoft Outlook åbnes Outlook Express hvor efter jeg skal
Synkroniser.... for at få nye nyhedsgruppe indlæg
Hjælp med opsætning af Microsoft Outlook ønskes eller henvisning til gratis
program der kan det samme som Microsoft Outlook + læsning af nyhedsgrupper
(Staroffice har de noget og er det på dansk?)
håber på hurtig svar .
jeg bruger Windows 98
Martin Kirk

Fra : Søren Blom

Dato : 13-11-02 00:22

"Martin kirk" <M.Kirk@oncable.dk> skrev
> Nu vil jeg gerne bruge Microsoft Outlook 2000 p.g.a Kalender funktionen
men
> jeg kan ikke få den sat op til at kunne læse nyhedsgrupper

Du kan ikke bruge Outlook 2000 som news reader.Du er nød til at bruge
Outlook Express eller et helt tredie program.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Martin kirk

Dato : 13-11-02 08:37

> "Martin kirk" <M.Kirk@oncable.dk> skrev
> men
>
> Du kan ikke bruge Outlook 2000 som news reader.Du er nød til at bruge
> Outlook Express eller et helt tredie program.

Ja det det med at skal åbne Outlook Express jeg er træt af .det er en gammel
pc jeg har 3 år og med håndsving (det tager lang tid ) derfor vil det værre
nemmer med 1 program der kunne det hele af det jeg bruger 90% af tiden på .

Martin Kirk

Fra : Leony

Dato : 13-11-02 07:27

"Martin kirk" <M.Kirk@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
gratis
> program der kan det samme som Microsoft Outlook + læsning af nyhedsgrupper

En mulighed kunne være at droppe Outlook (hvis Outlook Express dækker dine
emailbehov). Du kan finde 100vis af kalenderprogrammer på Tucows,
Download.com og alle de andre free-/shareware sites. Du kan garanteret finde
et kalender program du kan bruge.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/