Servlet.
Fra : Henrik Høegh

Dato : 12-11-02 21:50

Hey,

Jeg har nogle klasser (servlet) som jeg gerne vil have til at køre på Tomcat
4.1. Nogle der kan guide mig igennem det ? Hvor skal mine klasser ligge? Har
læst mig til WEB-INF/classes men kan ikke få det til at virke.

Venlig hilsen
Henrik Høegh

Fra : Michael Legart

Dato : 13-11-02 08:50

On Tue, 12 Nov 2002 21:50:04 +0100, Henrik Høegh <Henrik@Softica.dk> wrote:

> Jeg har nogle klasser (servlet) som jeg gerne vil have til at køre på Tomcat
> 4.1. Nogle der kan guide mig igennem det ? Hvor skal mine klasser ligge? Har
> læst mig til WEB-INF/classes men kan ikke få det til at virke.

De skal ligge i $TOMCAT/webapps/<dinapplication>/WEB-INF/classes/

I WEB-INF/ ligger du så din web.xml fil.

Michael

Fra : Henrik Høegh

Dato : 13-11-02 09:04

Hey,

Tomcat
Har

> De skal ligge i $TOMCAT/webapps/<dinapplication>/WEB-INF/classes/
>
> I WEB-INF/ ligger du så din web.xml fil.

Jeg har prøvet i Root/WEB-INF/classes men det virker ikke. Er ret sikker på
at det er min web.xml fil der skal rettes i. Hvad skal der stå for at det
virker? Den er jo ret tom.

Venlig hilsen
Henrik Høegh

Fra : Henrik Høegh

Dato : 13-11-02 10:09

Hey,

[SNIP]
> Jeg har prøvet i Root/WEB-INF/classes men det virker ikke. Er ret sikker

> at det er min web.xml fil der skal rettes i. Hvad skal der stå for at det
> virker? Den er jo ret tom.

Jeg har fundet fejlen. Jeg lavede servletten i WSAD og skulle have navnet på
mit projekt med for at få det til at virke.

Venlig hilsen
Henrik Høegh