Motorola T720
Fra : RangerDude

Dato : 12-11-02 21:32

Er der nogen der har erfaringer med motorola T720?
Jeg ved godt batteriet vist ikke holder så lang tid- men jeg har ikke
noget imod at sætte den til at oplade hver dag.

7 liniers tekst på skærmen synes jeg bare lyder enormt lækkert til
f.eks. at skrive/læse SMS.

Fra : MaRk

Dato : 12-11-02 22:13

> 7 liniers tekst på skærmen synes jeg bare lyder enormt lækkert til
> f.eks. at skrive/læse SMS.

Og når man så har siddet lidt med såaden en dejlig stor skærm og kommer hen
og ser en 3310 ligger man flad på gulvet af grin pga. det lille display.

Fra : underdoze

Dato : 03-02-03 16:34

Endnu engang - lækker telefon! Lækkert design, lækker skærm, god lyd og
masser af muligheder, men softwaren er MEGET langsom i forhold til de
telefoner jeg ellers har haft. Desuden synes udvalget af ekstra tilbehør
at være særdeles begrænset på det danske marked...eller måske det blot
er mig der ikke har fundet frem til de rette butikker!!!
En anden kilde til irritation er de 3 indbyggede spil (hvis man er til
den slags) der alle er prøveversioner, hvorfor man må nøjes med at more
sig på cirka én bane, hvorefter morskaben er slut. Hvis man herefter
beslutter sig for at downloade de fulde versioner kan dette dårligt lade
sig gøre i Danmark...jeg ved i hvert tilfælde ikke hvordan!!!
Anyway...den kan ringe op og modtage opkald...og så ser den godt ud!

UNDERDOZE

http://www.kandu.dk/