SÅ er der mandsoptælling! (Kom til bethleh~
Fra : Mads Stetter

Dato : 12-11-02 19:58

Hej Alle

Der er lidt skriveri i gruppen omkring hvor mange der egentlig lurer med i
gruppen!

Hvis nu alle mand svarer på denne streng og lige giver sig til kende, (Kun
en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange der
egentlig kigger og skriver med!

Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!

MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror jeg
nok)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-11-02 20:04

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> writes:

> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!

Det tror jeg ikke det gør, det har den slags aldrig gjort før i andre
grupper.

--
Jacob - www.bunk.cc
Love isn't only blind, it's also deaf, dumb, and stupid.

Fra : Futte & Co.

Dato : 12-11-02 20:04

--
Jørgen, Brøndby
CB550F, 1975, 5500km i denne sæson

---

Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 12-11-02 20:04

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> egentlig kigger og skriver med!
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

hamselv er med herfra

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-11-02 20:06

> [...]
der
> egentlig kigger og skriver med!
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!

Det er nemlig rigtigt! Alting er et forsøg værd.

--
Jørgen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-11-02 20:31

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse
> der

Ja altså, nu er det jo ikke sådan, at jeg lurer - så konservativ er jeg
altså ikke

--
Jørgen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 12-11-02 20:02

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Lurer mest - skriver af og til

Fra : carlsen

Dato : 12-11-02 22:46

ja, jeg er her også af og til. ( Hver dag )
Her er et emne der tiltaler mig som mc´ist , motorcykler ......

Carlsen

Fra : OldSmurf

Dato : 13-11-02 11:47

Endnu en flittig læser ... og lidt sjælden skribent
/Jens

Fra : Henning Poder Sørens~

Dato : 13-11-02 12:17

Også en lurer

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 12-11-02 20:08

Fra : Claus MC

Dato : 12-11-02 20:12

> Hej Alle

Hej

/Claus

Fra : H;P

Dato : 12-11-02 20:21

"Mads Stetter" fik ideen........
> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Oki dokey

H;P
--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310
>Add me on MSN messenger peter_falken@hotmail.com
(o: 300 Ccm & 2 Takter til TAK ! ! !

Fra : Jesper Klitsgaard

Dato : 12-11-02 20:23

Jeg lurer også med.
mvh. Jesper K.

Fra : Mich@el

Dato : 12-11-02 20:29

Hej Mads.

Mads Stetter skriver:

> Hvis nu alle mand svarer på denne streng og lige giver sig til kende, (Kun
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange der
> egentlig kigger og skriver med!

Er hermed gjort.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : ZX-10

Dato : 12-11-02 20:29

oxo herfra

Fra : Kenneth T

Dato : 12-11-02 20:28

> Hej Alle

Hejsa

-
MVH
Kenneth T
ZX9R

Fra : anrs

Dato : 12-11-02 20:31

Mads Stetter wrote:

:: Hvis nu alle mand svarer på denne streng og lige giver sig til
:: kende, (Kun en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik
:: over hvor mange der egentlig kigger og skriver med!
::

anrs
Triumph Sprint RS
http://dfm.divvy.dk/?id=25

Fra : Morten Lange

Dato : 12-11-02 20:35

mvh
Lange

Fra : g-mc

Dato : 12-11-02 20:41

1 Lurer/skriver mere her.
Mch Jeppe.

Fra : Søren N

Dato : 12-11-02 20:40

Mest lurer med lidt skriveri engang i mellem
M.v.h
Søren N

Fra : Niller

Dato : 12-11-02 20:34

Hõla

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : DJ

Dato : 12-11-02 20:33

Tja lurer hver dag, skriver en gang i mellem.

DJ - GPX600r

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 13-11-02 17:15

Må jo indrømme, at jeg er inde og kigge efter gode råd, andre vinkler og
ikke mindst morsomme svar og kommentarer dagligt.

Henrik Damgaard

BMW R 1100S, Yamaha XT 600 og en del andet mere eller mindre kørbart BMW og
Honda

Fra : Ken Madsen

Dato : 12-11-02 20:36

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

skriver lidt og har da vist hjulpet en enkelt med et problem engang

kigger med flere gange om dagen, hvis jeg kan komme til det

Ken Madsen
http://dfm.divvy.dk/?id=120

Fra : Henrik S. Franzen

Dato : 12-11-02 20:37

Me too says the dog
kigger hver dag men skriver sjældent

--
Slut herfra
IB RENE, CAIRO

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 12-11-02 20:41

Mads Stetter wrote:
> Hvis nu alle mand svarer på denne streng og lige giver sig til kende, (Kun
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange der
> egentlig kigger og skriver med!

Vi kan da prøve

Carsten

Fra : Pcman

Dato : 15-11-02 08:52

"Carsten Nielsen" <cni@image.dk> wrote in message

> Vi kan da prøve

Må da hellere lige give mig til kende her

Jarl Olsen
--
Yamaha RD 350 i garage.
Synet 140802 kørt ca 1000 km i år.

Fra : Janner

Dato : 12-11-02 20:43

Lurer ....mmmmmmmm

Onkel Jan
CBR929 RR
www.gugmc.dk

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 12-11-02 20:44

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Aktiv lurer gennem hmm 2-3 år.. skriver af og til, hvis der noget jeg mener
jeg ved lidt om..
kører knallert til dagligt, den tror bare det er en MC (vejplacering osv
:) )

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!

Fra : Torben Danø

Dato : 13-11-02 22:46

In article <HRcA9.3230$th5.3056@news.get2net.dk>, chipmaster@get2net.dk
says...

Jeg er aktiv "lurer" :)) Har været det længere tid.

--
Hilsen/Regards
Jawa 640 m. Velorex 562

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 13-11-02 22:56

Lurer - Og en sjælden gang skriver - med pauser siden starten i '96

-Steen, GSF1200N

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-11-02 20:45

davdav

Fra : Poul B-H

Dato : 12-11-02 20:56

Ok, men hvem f..... gider at tælle op?

Poul B-H

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-11-02 20:53

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ok, men hvem f..... gider at tælle op?

Og hvad sker der, når maksimalt antal indlæg i en tråd er nået?

--
Jørgen

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 12-11-02 20:58

I'm on
mest "lur" og en sjællent gang lidt krydser...

Lars Bisgaard

CBR 600 F2

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-11-02 21:02

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> writes:

> Og hvad sker der, når maksimalt antal indlæg i en tråd er nået?

Der er ikke noget maksimalt antal indlæg i en tråd. Nogle programmer
kan dog ikke håndtere References-headere længere end fx 1024 tegn, og
klipper så i dem. Det betyder normalt (OK, nn havde en bug indtil for
nylig :) ikke noget for trådningen.

Hvis nu bare alle sørger for at have <aqriv9$o9e$1@sunsite.dk> (det
indlæg der startede denne tråd) i deres References-header (det burde
ens newsreader selv klare uden indblanding), så skal jeg nok grep'e
lidt i mit newsspool og se hvor mange indlæg der er skrevet i denne
tråd på et eller andet tidspunkt.

Lige nu ser det således ud:

$ grep "aqriv9\$o9e\$1\@sunsite.dk" /var/spool/news/articles/dk/fritid/motorcykel/*|wc -l
46

Altså 46 indlæg i denne tråd inkl. det oprindelige, eksl. dette.

--
Jacob - www.bunk.cc
I know it all. I just can't remember it all at once.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-11-02 21:09

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> $ grep "aqriv9\$o9e\$1\@sunsite.dk" /var/spool/news/articles/dk/fritid/motorcykel/*|wc -l
> 46
>
> Altså 46 indlæg i denne tråd inkl. det oprindelige, eksl. dette.

Argh! OE er jo også hjernedød fordi den sætter message-id i
attributionslinjen (hvorfor skal det stå to steder i samme
indlæg?). Det her er mere realistisk:

$ grep "aqriv9\$o9e\$1\@sunsite.dk" /var/spool/news/articles/dk/fritid/motorcykel/*|grep References|wc -l
36

Sorry.

--
Jacob - www.bunk.cc
If God is dead, who will save the Queen?

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-11-02 21:12

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
> $ grep "aqriv9\$o9e\$1\@sunsite.dk"
/var/spool/news/articles/dk/fritid/motorcykel/*|grep References|wc -l
> 36
>
> Sorry.

Alt forladt!

--
Jørgen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 12-11-02 20:58

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Jeg vil også være med.

Allan Bojesen

Fra : SFH

Dato : 12-11-02 21:00

> Hej Alle
>
> Der er lidt skriveri i gruppen omkring hvor mange der egentlig lurer med i
> gruppen!

Kikker næsten dagligt og har lært meget.

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 12-11-02 21:01

Ok

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 12-11-02 21:08

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Klop!

Jeg læser med og skriver lidt i ny og næ...

Mvh
Kristoffer

Fra : Kaz

Dato : 13-11-02 17:20

Kasper er også med på en kigger... Og spørgsmål når Honda'en ikke rigtig
vil! (ny mcist med sin 1. sæson på 2 hjul!)

Fra : Tobias Rathje

Dato : 12-11-02 21:02

On Tue, 12 Nov 2002 19:57:45 +0100, Mads Stetter wrote:
> Hvis nu alle mand svarer på denne streng og lige giver sig til kende,
> (Kun en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor
> mange der egentlig kigger og skriver med!

Hep!

Aktiv lurer her...

Har lige fået kortet og glæder mig i vildskab til at komme ud at køre til
næste sæson, hvor jeg forhåbenligt har fået sparet sammen til en cykel.

Tobbe

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 12-11-02 21:06

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Jeg kigger så osse mest, hvis der ikke lige r noget jeg kunne gøre mig klog
på...

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77)

Fra : PeterL

Dato : 12-11-02 21:06

PeterL - Vil hellere ud og lege på motorvejen (og de små snoede) end lure
hér, men folk er jo så flinke, så *hej*!...

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 12-11-02 21:08

Lurer mest - skriver af og til

Kaj Gasseholm
http://www.wildwildwest.dk

Der tages forbehol for tasdefegl

"If you can't do the time, don't do the crime".

Fra : DJ FummEL

Dato : 12-11-02 21:09

Lurer mest....
gennem 2 år nu....

Fra : Lars Henrik

Dato : 12-11-02 21:10

Mads Stetter wrote:

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror jeg

for det meste kun luren ved døren herfra.

hilsen Lars Henrik team-sneglefart.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 12-11-02 21:11

Mads Stetter wrote:

> Hej Alle
>
> Der er lidt skriveri i gruppen omkring hvor mange der egentlig lurer med i
> gruppen!

Kom nu bare frem I luskelæsere også.

Ib Jakobsen

Fra : Morten Juel

Dato : 12-11-02 21:12

os mig os mig

Jeg er jo klar med et indlæg hver gang der sker noget spænnende

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Anders S.

Dato : 12-11-02 21:13

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Læser, men skriver sjældent...

Fra : Martin Pedersen

Dato : 12-11-02 21:19

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

En lille hilsen herfra skal da også lyde så.

Mvh Martin Pedersen

Fra : KubikH

Dato : 12-11-02 21:24

Kigger med, og kommer med et "ØF" engang imellem
Mvh
Niels

Fra : dots

Dato : 12-11-02 21:25

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Jaa- jeg kigger da dagligt
dots

Fra : Gunnar Christensen

Dato : 12-11-02 21:26

høps, stadig her, men kun projekter, ingen rullende

mvh Gunnar

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 12-11-02 21:27

> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
_______________________________

Jeg er osse med!

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Anders Thorup

Dato : 12-11-02 21:28

> Hej Alle

Hej hej

Jeg ved ikke så meget, så det bliver mest til luren
MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/Anders_Thorup
Opret din profil og se andres på http://dfm.divvy.dk

Fra : TVN

Dato : 12-11-02 21:31

Er også med på en kigger, har desværre ikke MC mere

Mvh
Thomas

Fra : michelangelo

Dato : 12-11-02 21:42

Ja jeg har fået meget hjælp her til min DR500....jeg kigger næsten dagligt
med og svarer osse gerne hvis jeg lige har viden til det.
For mig er det en virkelig værdifuld gruppe.

Lasse

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 12-11-02 21:33

Jeg er da os' med :)

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : p.jarnbak

Dato : 12-11-02 21:36

> Hej Alle

Hej Palle.

Fra : Per Emborg

Dato : 12-11-02 21:40

Jeg er her også

Honda X11
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk
www.kvikkerten.dk

Fra : Asger Steffensen

Dato : 12-11-02 21:36

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Det skal jo nok gentages nogle gange for at man får alle med, nogen læser jo
ikke så tit.

Asger
ZX-10

Fra : Andrew

Dato : 12-11-02 21:40

Jeg er her også

Mvh Anders aka Andrew

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-11-02 21:44

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
snip
> [...]
(Kun
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor

Læser med hver dag, snupper lidt hist og pist,
giver mit besyv med en gang imellem.

Shit, du kommer på arbejde hvis der
skal laves statistik på denne tråd

--
Mvh - Arne Lorenzen
mctws98 No.36 - fzs600

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-11-02 22:09

Bare lige for at undskylde deadend i min forrige meddelelse
Har slettet den -

Skulle have ladt det være:
Læser med flere gange hver dag, snupper lidt hist og pist,
giver mit besyv med en gang imellem,
når jeg tror det kan hjælpe.

Syns det er ganske ok at man udelukkende lurer,
Det er jo en formidabel informationskilde,
og jeg har da også set folk blive henvist til at søge
på gruppen før de spørger...

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-11-02 22:13

"Arne Lorenzen" <alonospam@esenet.dk> writes:

> Shit, du kommer på arbejde hvis der
> skal laves statistik på denne tråd

$ grep "aqriv9\$o9e\$1\@sunsite.dk" /var/spool/news/articles/dk/fritid/motorcykel/*|egrep "Message-ID|References"|wc -l
67

67 indlæg indtil nu. Det er altså ikke så svært endda.

--
Jacob - www.bunk.cc
If it's worth doing, it's worth doing for money.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 12-11-02 21:42

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Både lurer og skriver ;>)

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : cruiser

Dato : 12-11-02 21:46

Ja men jeg lurer også - og skrive engang imellem når der er nogen der
mangler råd om et eller andet jeg har prøvet af
mvh
Bjarne

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 12-11-02 21:47

> Hej Alle
>
> Der er lidt skriveri i gruppen omkring hvor mange der egentlig lurer med i
> gruppen!

Osssss mig.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 12-11-02 21:56

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Jamen det er jo næsten ligeså vigtigt at kigge her i NG'en som det er at
checke sin mail!

Vi er skam også med

Casper Hundebøl
RF600R

Fra : Michael Kongsted

Dato : 12-11-02 21:55

In article <aqriv9$o9e$1@sunsite.dk>, m_stetter@hotmail.com says...
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror jeg
> nok)

Med på en kigger
- indtil jeg igen får noget at køre på ...
--
Michael Kongsted
X-Sv650sx

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-11-02 21:25

Det er da et forsøg værd

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : -V-

Dato : 15-11-02 12:43

Jeg er også en af de dersens 'læs kun, skriv ej'.

-V-

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 12-11-02 22:59

> Hvis nu alle mand svarer på denne streng og lige giver sig til kende,
> (Kun en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over
> hvor mange der egentlig kigger og skriver med!

Suger så meget viden som muligt, da jeg ikke selv har noget om MC.

Dennis

Fra : Cll

Dato : 12-11-02 22:44

jeps.

Carsten

Fra : Claus

Dato : 12-11-02 22:05

Hej.

Claus
ZX6R

Fra : Michael [2760]

Dato : 12-11-02 22:23

Hej Alle...
Jeg er også med..

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 12-11-02 22:20

Jow jow jeg lurer tit men har aldrig skrevet.
Ove Bandit894

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-11-02 22:10

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Det virker ikke!
Mange af dem der kun læser, skriver netop ikke, fordi de enten ikke kan,
eller ikke vil.

Jeg læser dagligt (og ligger i sengen lige nu, så nu har jeg alt for meget
tid til at læse) og skriver lidt af og til.

Rittig

Fra : Allan jørgensen

Dato : 12-11-02 22:21

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange der

er på dagligt og skriver engang imellem.

Allan(fzr600us)

Fra : Claus Kenberg

Dato : 12-11-02 22:29

> Der er lidt skriveri i gruppen omkring hvor mange der egentlig lurer med i

Hej

Jamen jeg dropper da forbi fra tid til anden...So count me in!

Mvh
Claus Kenberg
Kawasaki GPz750

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 12-11-02 22:35

> Hej Alle

Hej der.. JEg læser da også med - sådan ca. dagligt

MVH Kenneth Egholm
www.raptormc.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-11-02 22:37

Mads Stetter wrote:
Ja dav :)

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 12-11-02 22:38

Hej

Jeg kigger i gruppen dagligt, men deltager ikke så meget i debatten.

Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8
4700 Næstved

Honda CB500F 1975 - Nu med natskjorte

55739045 21646348

ivan@kloge.dk
www.kloge.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-02 22:28

Mads Stetter wrote:

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Moooh!
Har larmet med i koret gennem fire år og små 3500 indlæg
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Biker Mike

Dato : 12-11-02 22:40

Jamen, jeg lurer, kikker, og vrøvler da også lidt med ind imellem, man
skulle næsten
tro at der var basis for en politisk karriere

--
Hilsen Michael

--
Hilsen Michael

Fra : Jan Meyer

Dato : 13-11-02 22:48

Jeg er her også................................

Jan

Fra : GRISEN

Dato : 12-11-02 23:35

Jeg lurer næsten hver dag, og skriver når der er noget jeg ikke fatter.

Ciao...

Jan

Fra : Claus Bjerre

Dato : 12-11-02 23:37

> Jeg er her også................................
>
> Jan

Men du må først tælles med fra imorgen

Claus Bjerre

Fra : Martin Poll

Dato : 13-11-02 00:24

Endnu en.

Med venlig hilsen
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-11-02 00:56

....os mig...

....Jens S, Esbjerg sendte en julehilsen for 11 mdr. siden - og Armand ville
se, hvor mange vi var - det blev vist til godt 100 dengang...
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Brian Olesen

Dato : 13-11-02 01:37

Endnu en.

Hilsen Brian
Honda CBR 900 årg. 00

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 13-11-02 14:53

én til

--
Regards
Henrik, Thundercat

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 13-11-02 18:10

een mere

Fra : Grunnet

Dato : 13-11-02 19:03

Jeg er her også - næsten daglig læser og få indlæg

--
Hilsen Steen

GL500 SilverWing '84
steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk
http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere, men Intet om MC)

Fra : JBH

Dato : 12-11-02 22:16

Lurer mest, spørger og svarer en gang i mellem

JBH
GPz900R

Fra : Gundersen

Dato : 12-11-02 22:52

Hejsa

Me2

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-11-02 22:52

Fra : Jan A Barstad

Dato : 12-11-02 22:53

Jeg ser også innom

Jan A
Norge
www.barstad.net

Fra : Daniel

Dato : 12-11-02 22:56

Jeg vil da også lige give mit bidrag til "optællingen"
Daglig lure

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-11-02 22:52

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

=====

Hej.

Kigger trofast med hver dag.

MvH Aragorn_dk

================
http://www.bmwmc.dk

Fra : T.T.Toft

Dato : 12-11-02 22:44

Jeg kigger med så godt som dagligt, og skriver lidt nu og da.

M.v.h.
Thomas Toft
NB1000YZF

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 12-11-02 23:00

Fra : Moller

Dato : 12-11-02 23:10

Rytmehans styre for vildt.... Squash RULES

VH
Moller

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 12-11-02 23:13

Jeg læser 2-3 gange om ugen. Skriver kun lidt

Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT
Golf III 1.9 TD(i)

Fra : Jakob Birk Hansen

Dato : 12-11-02 23:13

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Lurer, og enkelte gange skriver....

Jakob Birk Hansen
ex Suzuki CB 650
ex Suzuki RF600R
ex Honda CBR900RR
lige nu Centurion m/ rugbrødsmotor og genbrugskort til de gule kasser

Fra : Bo-gsxR

Dato : 12-11-02 23:15

hej

Fra : m.grewy

Dato : 12-11-02 23:15

Yep. jep er her squ også

Michael

Fra : Bjørn S

Dato : 12-11-02 23:17

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Og så teller vi pigerne efter på :-?

/Bjørn - til tider politisk korrekt

Fra : FER

Dato : 12-11-02 23:18

Hejse

ÅÅÅÅÅZ MIIIIIG

Tommy Fer

Fra : Steen Gruby

Dato : 12-11-02 23:25

On Tue, 12 Nov 2002 19:57:45 +0100, "Mads Stetter"
<m_stetter@hotmail.com> wrote:

Hej

>Der er lidt skriveri i gruppen omkring hvor mange der egentlig lurer med i
>gruppen!

Jeg er jo lige blevet "afsløret", så jeg melder mig også som DFM
afhængig

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Mogens Dammand

Dato : 12-11-02 23:22

Hej
Er næsten dagligt inde og kigge.

Mogens
Transalp
Århus

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 12-11-02 23:35

toy-boy???

hehe.. ikke helt.. men lurrer da med ;)

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 12-11-02 23:45

Jeg læser flittigt med, og skriver da også en gang imellem - selv om det er
alt for sjældent

mvh

Jens
RD350 YPVS (der faktisk kørte problemfrit før den blev sat i vinterhi!)

--
Fjern PHP i min mailadresse hvis du vil skrive direkte til mig

Fra : FER

Dato : 12-11-02 23:19

Hun er tit med på en lurer..

Louise K Hansen....

Fra : David & Mette

Dato : 12-11-02 23:48

Kigger flere gange om dagen.................

Mette
(Fjern "_ftp" fra adresse ved svar på email)
(To reply by email remove "_ftp" from adress)

Fra : S@nd

Dato : 12-11-02 23:56

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
You can count on me!!!

Daglig lurer!!! - Skriveriet hænger det lidt med!!

Mvh. S@nd
|| Bol d'Or ||
|| www.SS-RACING.dk ||

Fra : Bernhard

Dato : 13-11-02 08:45

Wheeler

Stiller mange tekniske spørgsmål (hvor det tydeligt skinner igennem,
at han som oftest ikke aner, hvad han har med at gøre!)

Til gengæld har han relativt mange utraditionelle løsninger på andres
problemer

Wheeler

Fra : Jacob Trøst Nielsen

Dato : 13-11-02 00:12

Her!

Fra : Any

Dato : 13-11-02 00:25

Hilsen, Flemming, GSX 1100 F

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 13-11-02 00:37

Læser ( hver dag ) og skriver når der er noget jeg vil udbrede min mening
om.

Er her primært fordi jeg på et eller andet tidspunkt bliver MC-ejer og fordi
jeg finder forumet dk.fritid.knallert, lidt for 16-års agtigt. ( selv 36 )

MVH Anders AREA51 ( ja jeg ved det, en 45'er )

Fra : Flemming Christensen

Dato : 13-11-02 00:38

Igen igen igen.....

Hilsen, Flemming, GSX 1100 F.

Fra : flemsus

Dato : 13-11-02 00:45

Jeg er her hver dag.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : PS.BMW

Dato : 13-11-02 06:34

Lurer ikke men søger viden, BMW K 100 RS efter 25 års pause.
Er i tvivl om hvor man går ind og svarer?
Mvh
Peter Sjong

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens_B_Rasmussen

Dato : 13-11-02 09:47

Jeg kigger også forbi med jævne mellemrum

skriver ikke så meget mere fordi jeg lever efter "tal kun hvis du ved
hvad du taler om" så meget kan jeg ikke bidrage med.

Jens
dual mc ejer (gsx600f og RF900R)

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 13-11-02 10:25

Jeg følger med 3-4 gange om ugen!

mvh Kim..

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 13-11-02 10:32

Ja, jeg kigger også ind jævnligt......
--
mvh. Boldreel

http://boldreel.dk
http://RaptorMC.dk

(fjern x i mail-adresse)

Fra : Jens Didriksen

Dato : 13-11-02 08:20

Hermed gjort.

Didrik

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 13-11-02 00:54

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Løftet venstre herfra.

Jens
RD

Fra : Sune

Dato : 13-11-02 00:54

> Hej Alle

Kigger lidt ind i mellem, skriver ikke så ofte som før.
Men lever endnu

--
Sune
http://www.danmc.dk

Fra : Dk.Dude

Dato : 13-11-02 01:05

Jeg lurer da med her, her kan jeg jo stille mine dumme spørgsmål uden at
kunne se jer sidde og grine ;0)

Kim Hansen

Fra : Martin

Dato : 13-11-02 13:10

mest tilskuer...

Fra : Mike Speed

Dato : 13-11-02 01:21

skriver af og til

--
\!/
(@@)

Fjern X fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Niels Thomsen

Dato : 13-11-02 13:30

Jeg lurer også

Niels

Fra : Stones_TM

Dato : 13-11-02 01:40

"Yup

Fra : Morten L.

Dato : 13-11-02 13:37

Hermed en streng fra een, der læser mere, end der skrives..

Fra : bns

Dato : 13-11-02 09:57

hejsa, en til!!

Fra : Thomas

Dato : 13-11-02 13:39

Også mig

Mvh. Thomas

Fra : Flemming Petersen

Dato : 13-11-02 13:51

[super snip]
> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Lurer lidt en gang i mellem, men prøver at holde op ;^)

Mvh
Flemming J Petersen

Fra : Foobar

Dato : 13-11-02 13:39

Jamen godt så!

Kigger hver dag og skriver når det lige passer sig...

/Claus CBR600F2

Fra : HKL

Dato : 13-11-02 13:56

> Hej Alle

Hej

Passiv lurer

/Henrik

Fra : Claus Nedergaard Jac~

Dato : 13-11-02 02:19

Det var et modigt spørgsmål at stille. God fornøjelse med optællingen.

Mvh.
Claus Jacobsen, Odder
Virago XV 535

(Erstat "3" med "2" i mailadresse for at svare direkte).

Fra : AW på TRX

Dato : 13-11-02 14:14

Allan
TRX 850

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-11-02 02:51

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Jeg tror ikke mange af skabs-læserne svarer på dette alligevel..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Poul Dam

Dato : 13-11-02 06:34

jeg er også med
Poul Dam CBR1100

Fra : Danteknik

Dato : 18-11-02 18:21

Me too.

Knud Dam Bandit 600 S

Fra : Jake

Dato : 13-11-02 14:16

Hedder det ikke folketælling?

Enten laver man en folketælling eller også skriver man folk i mandtal

just my 2 cents

/Jake

Fra : Peter

Dato : 13-11-02 13:08

Peter Guzzi 750

Fra : Torben Andersen

Dato : 13-11-02 07:06

Hej NG jeg er ny MC´ist og læser gerne i gruppen.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 13-11-02 15:35

Os mig os mig...

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Mikkel T Jensen

Dato : 13-11-02 15:35

Hep!

Jeg læser med, men skriver ikke så tit. Egentlig kun, når jeg har
tekniske problemer...

/Mikkel
GS450E

Fra : Oros

Dato : 13-11-02 15:39

Fåg hvor ledt mange...
Glem ikke mig!

mvh
Rasmus Jensen, Ishøj

Fra : Christian

Dato : 13-11-02 07:31

os' mig...
Mvh Christian

Fra : Jonas Bøje

Dato : 13-11-02 07:33

Jooo også mig

Jonas Bøje

Fra : Jonas Holt

Dato : 13-11-02 09:17

Og en Jonas mere - skal vi lave en Jonas-klub?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 13-11-02 07:38

> Hej Alle

... og mig!
Hans

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-11-02 07:25

Mojn

Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt ½ Suzuki DR 600

Fra : Buck

Dato : 13-11-02 08:14

jeg er her osse...

Med MC-Hilsen fra Kruså
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-11-02 08:18

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> writes:

> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!

Næppe, men foreløbig ser det da ud til at gå meget godt
Er jeg så talt med nu?

--
Mikkel

Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 13-11-02 08:22

hilsen Jan

Suzuki LS650 Savage

Fra : Lis Johannsen

Dato : 13-11-02 08:22

Kikker tit, næsten hver dag

Hilsen Lis

Fra : Stig Christiansen

Dato : 13-11-02 08:27

> Hej Alle
>
> Der er lidt skriveri i gruppen omkring hvor mange der egentlig lurer med i
> gruppen!

kigger mest, det med at svare er der alligevel en masse som ved mere der
gør...

Stig
Falco

Fra : Jesper Andersen

Dato : 13-11-02 08:27

Har kigget med i godt et år, men det er vist kun blevet til 2-3
indlæg.

Jesper Andersen

Fra : Squish

Dato : 13-11-02 15:51

Mads Stetter wrote:
> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror jeg

Hep!

Fra : Jakob D

Dato : 13-11-02 15:51

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

Jep, jeg læser da også ofte i gruppen

Mvh Jakob
www.supermotard.dk

Fra : Familien Bock

Dato : 15-11-02 23:48

Fra : RacerNiels

Dato : 13-11-02 09:02

> [...]

> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange der

Tittebøh!

Jeg har ikke været her i et stykke tid.. bøvl med ww osv, men jeg er
da stadig med
Jeg vender farligt tilbage til foråret med det fede projekt

WROOOUM,
Niels
SV650 *beep*

Fra : hyldahl

Dato : 13-11-02 20:30

Hej Hej

jeg er osse med

Yamaha XS 650 (79)

Fra : SLP/JM

Dato : 13-11-02 09:08

Læser med hver dag, skriver lidt en gang i mellem.

Jesper læser også med hver dag, men skriver normalt ikke.

--
Susanne
www.sitecenter.dk/madcat

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-11-02 09:09

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote:

> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!

Os mig, os mig!

Hilsner,

--
Tony
http://dfm.divvy.dk/tony_lorentzen

Fra : Allan T

Dato : 13-11-02 09:11

endnu en...

Allan T
Bandit 600

Fra : Hekto

Dato : 13-11-02 09:27

In article <aqriv9$o9e$1@sunsite.dk>, m_stetter@hotmail.com says...

.... er altid med på en kigger! ;)

Det forhindrer mig dog ikke i også at skrive!
--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 13-11-02 09:43

Jojo, er da med på en lurer indimellem

Mvh Tommy

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 13-11-02 09:45

> Hej Alle
SNIP
> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange

DFM-junkie gennem ca. 4 år - dagligt med på en kigger adskillige gange.
Skriver sporadisk og holder ellers kæft, når jeg ikke har noget væsentligt
på hjerte.

Mvh.

Carsten

Fra : PCkurt

Dato : 13-11-02 11:11

Hvad skal det bruges til??

Fra : RasmusZX9R

Dato : 13-11-02 10:00

Yep!!
Mvh
Rasmus ZX9R-C og ZX6R-G (til salg)

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Fisker

Dato : 13-11-02 09:52

Hej

Også her

MVH
Ole Fisker

Fra : Peter Christiansen

Dato : 13-11-02 16:11

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Jeg læser også....

Peter

Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-11-02 10:02

Hej
Kigger flere gange dagligt.

Tommy

Fra : Holger Danske

Dato : 13-11-02 10:08

Kald mig bare kratluskeren !! )

h.d.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Denise

Dato : 13-11-02 10:09

også hilsen herfra
(misserne kigger med engang imellem og får også skrevet lidt, men det
plejer jeg at slette)

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 13-11-02 10:19

--
MVH Rune http://dfm.divvy.dk/?id=27
Yamaha TDM850

Fra : albert

Dato : 13-11-02 10:31

Hep

mvh Albert

Fra : Ib J

Dato : 13-11-02 16:29

Én til.
Hver dag.

IJ

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 13-11-02 16:40

Another one bites the dust...
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Ole Sørensen

Dato : 13-11-02 10:52

Melder mig også under fanerne

Mvh /Ole
YZF-R6 ´02

Fra : Frank J. Andersen

Dato : 13-11-02 16:50

.....sådan noget gider jeg altså ikke at svare på.... øhhh. - Nå,

Lurer gennem 3 år (som genfødt mc-ist) - og skriver en sjælden gang
imellem

Frank J. Andersen, DMCN#485
Suzuki T250R fra 1972 OG GS850G fra 1979
....nu med T350R også

Fra : Carsten Berggreen

Dato : 13-11-02 10:58

> [...]
der
> egentlig kigger og skriver med!
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!

Hej, god ide

det er da et forsøg værd

Carsten
Aktiv DFM lurer

Fra : Chrille

Dato : 13-11-02 11:08

Kigger mest.. skriver lidt

Christer
BabyGixxer

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 13-11-02 17:10

Jens Rafaelsen
GSX600F
DT175

Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 13-11-02 14:38

Der er godt nok mange...
Jeg er her os' !
Hilsen fra Rasmus

Fra : Michael H

Dato : 13-11-02 11:58

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Er kun lurer nu efter jeg solgte min Gixxer 600, og ikke har mc mere.

Michael

Fra : Hans Harding

Dato : 13-11-02 17:16

Kigger forbi et par gange ugentligt.
Mvh
Hans
CB500

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 13-11-02 17:50

jeg kigger næsten hver dag

Fra : 2mas Jensen

Dato : 13-11-02 12:19

Tue, 12 Nov 2002 19:57:45 +0100, skrev "Mads Stetter"
<m_stetter@hotmail.com> noget i retning af:

>Hej Alle
Selv hej.

Venlig hilsen en 45-kører, men som drømmer om en Suzuki AN 400.
--
2mas Jensen
- Pepsi Max har jo den fordel at det smager godt,

Fra : Frank

Dato : 13-11-02 12:21

Lidt passiv pt. men kommer forbi af og til......
/Frank
CBR600

Fra : Toft

Dato : 12-11-02 21:26

Toft, BSA - har været her før, er lige dukket op igen.
'

Fra : Jesper Madsen

Dato : 13-11-02 17:29

Bryder sammen og tilstår...
Jeg er her også!

Jesper Madsen
Bandit 600S

Fra : Søren Larsen

Dato : 14-11-02 15:45

SØREN "BANDIT" LARSEN

Bandit 900

Fra : klr

Dato : 15-11-02 19:42

Her var 1 mere.

Først begyndt for kort tid siden - og skriver da også lidt.

/Knud

Bulldog.

Fra : Jack Jensen

Dato : 13-11-02 12:35

> Hej Alle

Hej
Jeg både lurer og skriver
Mvh
Jack
VFR750F

Fra : Steffler

Dato : 13-11-02 12:40

> Hej Alle

Semi aktiv since forever......

/S

Fra : Michael Fastrup Lars~

Dato : 13-11-02 17:46

Jammen jeg er skam også med på en læser - stiller dog også af og til et
spørgsmål, men har sjældent viden de de forkromede svar

/Fastrup
Suzuki GS500

Fra : Moe

Dato : 13-11-02 18:18

Jeg er her også!

Mvh Martin
http://home20.inet.tele.dk/moe

Fra : Morten & Mimi

Dato : 13-11-02 18:26

Følger med fra sidelinien

/ Morten
VFR 750

Fra : Ole Baun

Dato : 13-11-02 19:08

> [...]
(Kun
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor

Den der optællingsmetode ved hjælp af pc´en, den ta´r vel ikke højde for
at der er nogen der skriver mere end 1 indlæg i denne tråd, eller hva´ ?

Ole Baun
CB 500, ´96

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-11-02 20:43

"Ole Baun" <ole.baun@mail1.stofanet.dk> writes:

> Den der optællingsmetode ved hjælp af pc´en, den ta´r vel ikke højde for
> at der er nogen der skriver mere end 1 indlæg i denne tråd, eller hva´ ?

Nej, ikke når man bare tæller indlæg, men så er der også et par
stykker der ikke lige får ramt den rigtige tråd, og andre, som siger
at deres kat også læser med, så det går nok nogenlunde op.

Optællingen siger i øvrigt 212 lige nu.

--
Jacob - www.bunk.cc
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Fra : Claus Lorentzen

Dato : 13-11-02 19:12

Lurer mest . .

mvh
ClausL
XJ600N

Fra : Orla Pedersen

Dato : 13-11-02 20:19

mvh
Orla

Fra : Mads Lund

Dato : 13-11-02 19:23

Jeg er autonom skribent, og fraråder på det kraftigste alle at lytte til
hvordan jeg kører på mc, det er dødsfarligt (min hofte er ved at komme sig
oven den sidste mc tur, men den er stadig helt blå)

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 13-11-02 20:38

> Der er lidt skriveri i gruppen omkring hvor mange der egentlig lurer med i
> gruppen!

Jeg læser meget i gruppen, og svarer da af og til på noget, når jeg tror jeg
kan bidrage med lidt guldkorn.

--
Arne Rohr Pedersen
Honda ST 1100

Fra : POUL NIELSEN

Dato : 13-11-02 20:17

Hallo oh Goddag

Fra : Jan Vagle

Dato : 13-11-02 20:08

Mads Stetter wrote:

> [...]
> en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange der

Kakler i vei.. 17.000 km til nå i denne sesong..

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-11-02 18:01

Lurer.

Henrik CB750 , Mz 251 med "støttehjul"

Fra : Frans Galschiøt Quaa~

Dato : 13-11-02 18:18

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Hep!

Frans Quaade

Fra : Neser

Dato : 13-11-02 19:12

Oss' mig! Dog læser jeg mest, men prøver at komme med kommentarer

- Neser

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 13-11-02 19:49

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : poulsen@REMOVEime.ne~

Dato : 13-11-02 20:26

<m_stetter@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
>MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror jeg

Har fulgt gruppen i et år og kommet med en håndfuld indlæg.

mvh
Steven
FZS600

Fra : Brian Lænø

Dato : 13-11-02 20:24

"Mads Stetter" skrev
> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Jamen her er så en mere.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : John Busk

Dato : 13-11-02 21:12

Ivrig læser, med en kommentar i ny og næ.

John Busk

Fra : Allan Nielsen

Dato : 13-11-02 21:38

os mig!!!
skriver mest om mit kendskab til RDere, ellers nøjes jeg med at følge
debatten....og tak for den!!
Med løftet venstre om nogle måneder.
Allan
RF600R
http://dfm.divvy.dk/?id=107

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 13-11-02 21:43

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Lurer mest - skriver af og til (når jeg mener at jeg har forstand på det jeg
vil skrive om

Jørgen Gerdorf

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 13-11-02 22:29

Lurer mest - skriver af og til

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 13-11-02 22:50

Tjaaa
Set er så Steno
GL1100 & CB750 K6

Fra : p.mariegaard

Dato : 13-11-02 23:19

Jeg er da jævnligt med på en kigger og en gang i mellem på en skriver
hilsen
poul

Fra : Hekto

Dato : 13-11-02 23:30

In article <aquit5$j1q$1@sunsite.dk>, p.mariegaard@post.tele.dk says...
> Jeg er da jævnligt med på en kigger og en gang i mellem på en skriver
> [...]
Another pervert!

Fra : Anneli

Dato : 13-11-02 23:38

Flittig lurer og knap så flittig skribent gennem næsten fire år vil jeg
tro

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0) + Jawa mv.

Fra : Bermann

Dato : 14-11-02 08:46

> Hej Alle
>
> Der er lidt skriveri i gruppen omkring hvor mange der egentlig lurer med i
> gruppen!

Daglig lurer et par år (fra tiden før Morten Juel købte sin seca

---
Carsten

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 14-11-02 09:32

kigger da også jævnligt forbi

Lasse
Mille & Karin & RS154

Fra : Kai Thusgaard Anders~

Dato : 14-11-02 10:24

Kikker også forbi fra tid til anden

Kai Thusgaard Andersen

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 14-11-02 10:52

Hejsa allesammen ...

Jamen, så må man jo hellere lige melde sig på banen !!!

M.v.h.

Søren

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-11-02 11:56

JEP, mvh gsx1100f og ejer...

Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 14-11-02 13:15

> [...]
> (Kun en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor
> mange der egentlig kigger og skriver med!

Skriv mig på som en der kigger med...

--
Jesper
CBR600F2 - opstaldet

Fra : Carsten

Dato : 14-11-02 13:29

Jeg er en typisk WORM (write once, read many)....

Carsten
http://dfm.divvy.dk/carsten_jakobsen

Fra : Jes Seeberg

Dato : 14-11-02 14:43

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror jeg

Jeg ligger også på lur, skriver sjældent.

Jesper
zz-r 600

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 14-11-02 14:59

Det gider jeg ikke.

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 14-11-02 17:36

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> lagde en arm i

> [...]
> (Kun en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor
> mange der egentlig kigger og skriver med!

Kigger hver dag og skriver sjældent. Har været med siden jeg tog kortet,
for 4 måneder siden.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-02 17:36

Hilsen

Jesper Ankersen
www.dynomet.dk

Fra : Michael Makne Jørgen~

Dato : 14-11-02 19:12

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in

<snip>

Jeg er her osse.

Michael (TDM850)

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-11-02 20:06

Læser hver dag (såvidt muligt) har kun skrevet 2-3 gange på 3,5 år

Michael
Nimbus og sidevogn

Fra : Kim Hansen

Dato : 14-11-02 20:40

Er her hver dag

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Pein

Dato : 14-11-02 21:36

Her!

Fra : Torben E

Dato : 14-11-02 22:06

Mads Stetter wrote:
> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år

yessir

--
Torben E
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 14-11-02 23:24

Jævnlig lurer - lidt sjældnere skribent.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

Fra : Egon Østergaard

Dato : 15-11-02 15:25

> Jævnlig lurer - lidt sjældnere skribent.

Osse her.

--

Hilsen
Egon Ø.

Fra : Carsten H Steffensen

Dato : 14-11-02 23:26

Fra : TA

Dato : 15-11-02 02:10

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Du kan tælle mig med. Læser gennem ca 4+ år med lejlighedsvise indlæg.

--
TA

Fra : JSM

Dato : 15-11-02 07:57

Mads Stetter griflede følgende vidtløftigheder:

og endnu en

/Jesper

Fra : Kent Nielsen

Dato : 15-11-02 08:59

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

*Host*

Også mig !

Kent Nielsen

Fra : Leif & Susanne

Dato : 15-11-02 09:25

Læser ofte på gruppen, skriver gerne angående Aprilia Pegaso 650.

Mc hilsen
Leif & Susanne
Aprilia Pegaso 650

Fra : BoS

Dato : 15-11-02 10:47

Hep!

Fra : Niels S.

Dato : 15-11-02 11:43

Også mig

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : klaus kristensen

Dato : 19-11-02 19:21

jeg er her også tit!

klaus

Fra : Brian Slots aka Evil~

Dato : 20-11-02 18:10

Jeg er her også stadivæk !

Mvh Brian

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 15-11-02 11:54

Skriver sjældent, læser meget
/Christian

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 15-11-02 13:24

Hejsa
Lurer da også herinde

--
-------
Mvh Ronni

www.team-sneglefart.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-11-02 13:30

Ping

Fra : Veset

Dato : 15-11-02 15:13

Hej

Jeg kigger også med.....

mvh
Veset

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 15-11-02 15:18

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hep :)

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Thim Jørgensen

Dato : 15-11-02 17:26

Endnu en!

Mvh. Thim Jørgensen
GS 500 samt smugkigger på sit 4. år

Fra : Leif Poulsen

Dato : 15-11-02 17:20

> [...]
>
> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
> MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror

Kigger hver dag ( næsten ) og skriver sjældent !

Leif

Fra : Claus Rolsted

Dato : 14-11-02 03:14

Still here,
er herinde så ofte jeg har tid , dvs. pt. ikke mere end et par gange om ugen,
men ellers helst dagligt (hvis ikke man er herinde dagligt løber
indlægs-antallet helt fra een

--

mvh. Claus Rolsted
Honda CX 500 Standard, 1983 og

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 15-11-02 19:34

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote:

>Aktiv lurer og knap så aktiv skribent
Samme her.

--
Kåre

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 15-11-02 20:50

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote

> Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
Tjeck.

/Steen

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 15-11-02 23:28

> Der er lidt skriveri i gruppen omkring hvor mange der egentlig lurer med i
> gruppen!

Det gør jeg når jeg kan finde tid til det

Men det bliver ikke til så meget på denne årstid.

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
www.primera.dk

Fra : Jens O

Dato : 16-11-02 00:17

Kigger med.... fin kultur i gruppen her.

Fra : Morten S. Pedersen

Dato : 16-11-02 01:19

hej med jer.
Jeg er osse med som "lurer",men satser på at komme ud og køre sammen med
nogle af jer til foråret, når pappet er i hus. ar bestået teoriprøven, og
har køreprøve 5. december.

Morten S. Pedersen

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 16-11-02 01:32

Lurer kun.. blevet træt af kævlet

Kenneth R1

Fra : Thomas Makro

Dato : 16-11-02 09:14

<m_stetter@hotmail.com> wrote:

>Hvis nu alle mand svarer på denne streng og lige giver sig til kende, (Kun
>en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over hvor mange der
>egentlig kigger og skriver med!

Me too!
--
M.v.h. Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F med varmehåndtag

Fra : Sporty

Dato : 16-11-02 14:11

Jamen, jeg er her da osse.

Johnny - HD Sportster 1200

Fra : Jan Midtgaard

Dato : 16-11-02 18:43

Hep!

Er mest med på en kigger.

/Jan, VF500F2, nu kun med en udstødning (pis).

Fra : Reno Jensen

Dato : 15-11-02 19:11

Hej

Ja, jeg er her da også.....indimellem

Reno
BMW K1100 (Sort tekst på hvid lakering

Fra : MrWhite

Dato : 17-11-02 02:16

Jeg er også med. Jeg kom til gennem Kandu.dk, og er blevet afhængig.

Morten L. Jensen
Honda cb500twin'76
(Kunne godt tænke mig noget gammelt kåbeværk og nogle
læder/lærreds-sidetasker)

http://www.kandu.dk/

Fra : Keld

Dato : 17-11-02 17:23

Lurer mest, men har da en komentar nu & da

Keld R1

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 18-11-02 18:51

"Keld" <ihjelkeld@get2net.dk> wrote in message
> Lurer mest, men har da en komentar nu & da
>
> Keld R1

Er det dig, Kantana-Keld?

Kenneth
R1

Fra : Jacob Deleuran Grunn~

Dato : 17-11-02 17:32

Hep

Fra : Torben Andersen

Dato : 12-11-02 23:07

Jeg læser ofte nyhedsgruppens skriverier og som ny mc´ist synes jeg der er
mange spændende indlæg

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 17-11-02 21:59

Jow

Fra : Gert Ohl

Dato : 18-11-02 12:24

Her er endnu en aktiv lurer.

Vh
Gert

Fra : Pede Larsen

Dato : 19-11-02 16:50

Jeg lurere lidt, men skriver også lidt :)

Fra : LEIF FONNESBÆK NIELS~

Dato : 19-11-02 20:17

Kigger !!!

Fra : Kjeld Holm

Dato : 17-11-02 19:06

Mee too...

Fra : Rasmus Stetter

Dato : 17-11-02 19:10

jeg er her også!!!

Fra : Poul B-H

Dato : 17-11-02 20:53

Hvor er tælleren ??

Poul B-H

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 17-11-02 22:21

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> writes:

> Hvor er tælleren ??

Måske er det mig du mener? Det er i hvert fald mig der har postet lidt
tal fra tid til anden.

Lige nu er der 266 personer (unikke From-headere) der har postet i
denne tråd. Dertil skal lægges at et par stykker har svaret i nye
tråde, og andre igen har mailet direkte til Mads, som startede
tråden.

--
Jacob - www.bunk.cc
No problem is so large it can't be fit in somewhere.

Fra : Poul B-H

Dato : 17-11-02 23:05

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message

> Måske er det mig du mener? Det er i hvert fald mig der har postet lidt

Joh , jeg mente måske bare en tæller på nettet. Jeg har ikke orket at læse
alle mails i tråden for at finde tælleren, men nu fik jeg den jo. Tak

Poul B-H

Fra : Stig Thomsen

Dato : 17-11-02 23:17

Det var mange !
Et tit bliver det vel tit til .
M.v.h.

Stig Thomsen

Fra : Birger Poulsen

Dato : 17-11-02 08:48

....ugentlig

Birger
SV 650

Fra : Kim J.

Dato : 21-11-02 04:38

Hejsa,

Jeg er her skam også hver dag, men får ikke lige læst hver dag, da jeg er en
lidt presset studerende....

Kim Johnsen
MC De Få Rå
Løsning

Fra : David-off Morgenhår\~

Dato : 19-11-02 16:54

Kigger med, skriver sjældent

David-off Morgenhår(d) MC www.morgenhård-mc.dk

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 19-11-02 16:56

Jammen jeg lurer da også engang imellem...

Jan LP
Honda CBR 600F

Fra : Morten Poulsen

Dato : 19-11-02 21:39

Jeg slutter mig til koret...

-Morten

Fra : PeMo Aprilia Falco S~

Dato : 20-11-02 23:54

Jeg har endelig fået mine nyhedsgrupper til at virke igen, så nu er
jeg igen med næsten dagligt..... men "suger" mest til mig, da min
MC-erfaring ikke er så stor )

Peter ------->Aprilia Falco SL1000

Fra : VJJensen

Dato : 21-11-02 18:00

er her

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 22-11-02 10:41

<m_stetter@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Ved ikke om dette virker, men det er da forsøget værd?!
>
>MVH Mads Stetter (Aktiv lurer og knap så aktiv skribent gennem 4 år tror jeg

Ping!
Skriver sjældent, men lurer ofte

--
Peder
AR 75 - Thrashed

Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 22-11-02 21:11

Kigge og enkelte indlægge

Søren

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 09-12-02 22:54

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> writes:

99,9% lurker på 4. år

/Uffe
Bandit 600
GS450

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 08-01-03 12:48

Endnu en afhængig.

MVH.

--
Lars Bo Johansen

Ducati 888 SP3 91'
Honda Cb 750 78'

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 09-01-03 16:15

Ja jeg kigger da ofte

Freddy
Honda MTX 125 R og Range Rover

Fra : Søren Dahl

Dato : 08-01-03 19:34

HEJ NG

Endnu en afhængig,

Håber virkelig dette virker, kunne være sjovt, at se hvor mange vi kan
samle

Jeg har været med her inde i mindst 2 år!

MVH Søren
- Bandit 600

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 11-01-03 19:14

dvs. du ved heller ikke hvordan man kommer ud??

Fra : Kim Olsen

Dato : 08-01-03 20:00

Jeg er også med

Kim Olsen
CZ 180 - 1998

Fra : --=Stone=--

Dato : 09-01-03 17:45

> jeg

Count me in !!!

Steen ( --=Stone=--/Mc )
CB1100F 85' Street Fighter Style ( med R motor )

Fra : Holger Danske

Dato : 09-01-03 20:32

Det passer at jeg lurer, men kom ikke og sig jeg lurepasser

Allan

Fra : Freddy Lang

Dato : 08-01-03 23:01

Mads Stetter wrote:
> [...]
> (Kun en gang) ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over
> hvor mange der egentlig kigger og skriver med!

Okay, besvaret. (bedre sent end aldrig?)

Mvh
Freddy

Fra : Peter J

Dato : 09-01-03 20:17

Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en

> Okay, besvaret. (bedre sent end aldrig?)
>
> Mvh
> Freddy

Det kan jeg kun tilslutte mig.

Peter